maandag 25 oktober 2010

Melkpak met... chocola!

Ja, wel melkchocola, lol! Toen ik dit doosje zag op het challengeblog van Create4fun wilde ik hem meteen maken. Ze geven er een template bij, maar je moet wel zelf de maten even verzinnen.
Ik heb weer ontdekt dat het mij het beste lukt om plat te scrappen, op een kaart of een layout. Als ik 3d ga werken dan raak ik de kluts een beetje kwijt. Dit is namelijk al mijn tweede melkpak, de eerste ligt bij het oud papier. Ik had het raam aan de verkeerde kant zitten en het "dakje" was te laag (nu vind ik hem eigenlijk weer een beetje te hoog, maar een derde melkpak vond ik wat te gortig worden...). De eerste avond dat ik er mee bezig was ben ik uiteindelijk teleurgesteld naar bed gegaan, geen voldaan gevoel want ik kon de inspiratie niet vinden.
Uiteindelijk ben ik nu wel blij met het resultaat hoor. Maar het blijft moeilijk vind ik. Het dessinpapier is van Tilda en het vogeltje heb ik gemaakt met een stans van Marianne Design. Verder heb ik behoorlijk wat pareltjes gemaakt met een perlen pen (cream).

Bij Wild Orchid Challenge vragen ze deze keer om pastelkleuren te gebruiken.
Zondagmiddag zijn we met de jongens nog even het park ingegaan. Zij op de skelters en wij lopen.

En natuurlijk ook even van de berg af sjeesen. Deed me denken aan de winter, toen gingen we hier met de slee af :-)

Nog een hele fijne dag! En gezellig dat je even langskwam kijken. Heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes, ze maken m'n dag!

11 comments, which make me happy!:

Marley zei

Ik vind hem toch heel erg mooi geworden hoor!! en ook nog met lekkers erin, kan niet mis lol!
xxMarley

martina's kaartjes zei

Dat ziet er keitof uit !!! je zal wel een vaart maken !!
mooi geknutseld !
groetjes, martina
x

Patricia zei

OOH Ingrid, ik vind hem echt supermooi geworden. Ik ben natuurlijk ook groot fan van Tilda. Leuk zo met dat venstertje en daarachter de chocolaatjes. Groetjes Patricia

nicolet zei

Een schitterend melkpakje heb je gemaakt! Een prachtig weggevertje!
Groetjes nicolet

Afke zei

Hoi Ingrid, itgerust na een drukke zaterdag? Je hebt een mooi pak melk, of melkpak, gemaakt. Leuk kadootje.

Groetjes,
Afke

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Ingrid,heel mooi papier heb je gebruikt.
Heerlijk die foto,s van je knullen,hun geniet,en pa en ma genieten dan ook.

Liefs Riet.

Jacqueline's Weblog zei

Wat een prachtige melkpakje, echt heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, nou super knap gedaan hoor! En wat een heerlijke gezonde melkvulling!! hihi! Je doorzetten is dan toch echt wel beloond want ik vind hem echt super geworden. Maar ik ken dat hoor, heb zaterdag en zondag zitten zweten (op iets veel gemakkelijkers)op een toffee. Uiteindelijk ook de eerste weg kunnen gooien en de tweede is wel naar mijn zin geworden, ach je moet maar zo denken, de derde gaat weer beter, hihi! Liefs en een fijne avond Marianne

Sharon in Arizona zei

Hi Ingrid...love your milk carton!!! I can tell you spent a LOT of time on it. That little die cut bird is such a cute touch. I, too, am a BIG fan of Magnolias. Thank you so much for sharing. Hugs, Sharon :o)

Judith zei

Hallo Ingrid,
Ik vind je melkpak super gelukt! Maar ik begrijp het wel, zelf ben je kritisch op je werk, heb ik ook.
Leuk om te zien hoe je mannen genieten (-:
Groetjes van Judith

Bev zei

Beautiful box, the colours are so pretty. Thanks for joining us at WOC this week x

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!