donderdag 27 januari 2011

Happy mail

Hoi hoi, gezellig dat je langs komt kijken! Precies op tijd ook, want er begint NU een nieuwe challenge op het Tickled Pink Challenge Blog, en die wil je niet missen! ;-) Ons thema deze week is "vintage"... kan het makkelijker? Lol...
Voor mijn kaart heb ik Cherrie with Mail gebruikt. Ik kreeg vorige week een reactie dat de Cherries zo lijken op CC Design stempels. En dat klopt ook! Ze zijn getekend door dezelfde persoon, alleen de Cherries speciaal in opdracht voor TPS, vandaar...
Ik heb dessinpapier van Webster's Pages gebruikt en de postkaart gemaakt met stempels van Eline's Huis en Viva Decor (zo heet het geloof ik).
De ticket stempels zijn van Whimsy Stamps.
Cherrie is ingekleurd met copics. Ik heb het haar een beetje streperig ingekleurd, vind zelf dat het wel leuk is geworden.
huid: E13, 11, 21, 00, 000, R21, 20
haar: E49, 27, 25, 13, 21, 50
rood: R89, 85, 83
blauw: BG78, 75, 72, 10
brieven: E53, 51, 50
Challenges:
- Sentimental Sundays: kleurenchallenge
- Sketchy Colors: de sketch
- Wild Orchid Challenge: let's get sentimental
- Crafty Creations: heat it up (I used warm colors)
Als ik door mijn keukenraam naar buiten kijk, dan kijk ik langs deze mooie bloemen. En door een vies raam, dat klopt, maar laten we het alleen maar over de bloemen hebben... ;-)

Ik hoop dat je weer inspiratie hebt opgedaan en het zou gezellig zijn als je meedoet met onze Tickled Pink Stamps Challenge! Kom ook zeker gewoon even kijken op het blog, want wow... ik heb een stelletje talentvolle collega's!

16 comments, which make me happy!:

Jeanet zei

Oh, weer helemaal leuk zeg, ik heb ook zo'n schattig Cherrietje gewonnen, ze zijn zó lekker eenvoudig he! Tja, en over die ramen, ik keek hier net door het raam ('t zonnetje schijnt er lekker op) en bedacht me ook al dat ik de ramen maar eens moest gaan zemen. Groetjes, Jeanet

fluwelenvoetjes zei

Haha nee, laten we het vooral niet over de ramen hebben ;)De bloemen zijn prachtig! Zo ook je kaartje, schitterende kleuren, schattig stempeltje en mooi papier!
groetjes, Anita

Neline zei

Je kaart is weer super leuk, goed gelukt vintage met dit stempeltje, en je versiering is weer superss!! enne.....die ellendige ramen, als de zon erop schijnt is het helemaal erg, ik doe dan gewoon het rolgordijn dicht....jaja voor de zon:P
groetjes
Neline

Marley zei

Prachtig kaartje Ingrid! xMarley

Karin zei

Een echt Ingrid kaartje! En dat is een groot compliment hoor. Je hebt zo je eigen stijl.
P.s. Je bent echt niet de enige met 'vieze" ramen hoor, je wil die van mijn niet zien!!!!

Groetjes, Karin

Lau W zei

YOur card is a beauty ! so nice details !
xxx

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat is ze leuk deze cherrie ben blij dat ik hem ook binnen heb gekregen en misschien ga ik wel proberen mee te doen met de vintage challenge.

lfs ag

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, wat heb je er weer een pracht kaart van gemaakt! Je wordt er gewoon Happy van!!! Enne het valt nog wel mee hoor met die ramen van jou! Ach soms moet je keuze's maken he...scrappen of ramen wassen...tja lastig wat kies je dan, hihi!!! Nou Scrappen natuurlijk!!! Liefs Marianne oja het gaat weer vriezen hoor, dus helaas je ramen moeten nog maar even wachten, toch!?

Linda zei

Wat een mooi kaartje weer Ingrid! Heel leuk deze cherie stempel en leuke tekst! En ja, die ramen hmm geloof dat je niet de enige bent hoewel ik ze vanmiddag aan de binnenkant heb gelapt zien ze er nog niet uit want van buiten is het 't ergst! Ach ja, morgen weer een dag toch ;-) Je narcis is mooi, daar krijg je toch een echt voorjaarsgevoel van hoewel het wel erg koud was vandaag. Fijne avond. Groetjes, Linda.

Astrid zei

Prachtige kaart Ingrid, en erg mooie kleuren ook.
Groetjes Astrid

Karen zei

Very Awesome Ing, I do love Cherrie and she looks perfect on your card with the postcard stamp and her letters!! I love your vintage style its rockin'
Hugs
Karen
xxxx

Emma and Susan zei

WOWWWWWWWWW!!! Ing this is MEGA cute!!! Your papers are scrummylicious and I love how you coloured Cherrie!!! Your tickets are so cool!!
FAB FAB FABBY!!!
Big hugs
Em
xxx

Papertrails by a paper lover zei

such a sweet card you made here! Thanks for joining us at Crafty Creations! Amy

TaraG zei

Hello sweet friend! I hope you are keeping well! Sorry I haven't been by in a bit to visit you! I have had a wonderful time this morning with a tea looking around your beautiful blog at all your gorgeous creations...you have been busy, I see! I am so in love with your Cherri cards and in love with her too...she is an absolute doll! I am trying to contro my spending but I may break down and get some of the digis of her as I just adore her to bits! You card is stunning! Love all the details the flowers and the ticket sentiments and the beautiful papers and ribbon too! I am so inspired to go play with my stamps now!
Have a fab weekend, hun!
Hugs,t

Ellen zei

Woow, what a beautiful card, lovely papers and very nice colors! Love the image:)
Thank you for plaing with Sketchy Colors this week, and good luck to you!:) Hope to see you again next week:)
Hugs, Ellen

Jeanet zei

Hoi, kijk eens even hier
http://sketchycolors.blogspot.com/2011/01/sketchy-colors-56.html
Je hebt gewonnen!
Gr. Jeanet

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!