donderdag 26 november 2009

Kerstboomslinger


Het is zo vriendelijk van mensen om gratis patronen op hun site te zetten. Zoals deze granny christmastrees. Het omavierkant (granny square) is een favoriet van mij om te haken en deze kerstboom is een variatie daarop. Via mijn bijna dagelijkse creatieve weblogsoap kwam ik op een andere leuke blog (zo gaan die dingen), namelijk deze.


Ze heeft patroontjes gemaakt van omasterren, omakerstbomen en omacirkels. Dus kijk ook verder op haar blog, naar de andere patronen! En lees die leuke gedichtjes erbij eens!


Het eerste vrije moment ben ik kerstbomen gaan haken, mijmerend over de omagedichtjes...


Al vrij snel vormden de kerstboompjes een slinger... En dat gaat het worden, een kerstbomenslinger om langs mijn spiegel in de kamer te hangen. Als hij af is laat ik hem jullie zien.

Nu klim ik weer in m'n boom.

See you next time!

0 comments, which make me happy!:

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!