vrijdag 21 mei 2010

Taart en kadootjes

Hoi allemaal op deze zonnige vrijdagmorgen! Zo, even wat anders dan de meisjeskaart van het vorige bericht. Nu stoer en ruig. Dus heb ik mijn gewichten maar tevoorschijn gehaald voor de foto, hihi. De boekrolstempel is net als Edwin van Magnolia. De tekst die ik erop heb gestempeld is van Marianne Design "Eline's vintage".
Mijn jongens hebben vanmorgen een kinderfeestje van een klasgenoot. Hij is binnenkort jarig en wil graag geld hebben omdat hij spaart voor een Nintendo DS. Nou, daar weet ik alles van. Ruben en Jesse hebben er ook lang voor gespaard. Kijk, bovenstaande foto was gisterochtend toen ze op de bank lagen te "DS-en".
Maar ik dwaal af... hier is Edwin, en die willen jullie natuurlijk liever zien ;-) Ingekleurd met aquarelpotloden en de brushpen.
Het lichte band achter Edwin is van zich zelf vrij strak door veel stijfsel. Ik heb het even gekneed in mijn hand voordat ik het opplakte. Het dessinpapier zijn oudjes van Basic Grey. Het is natuurlijk heerlijk om met nieuwe papierlijnen te werken, maar het geeft ook wel een kick om iets uit mijn restjesmap te gebruiken, moet ik zeggen.
Om op een kinderfeestje gewoon geld in een envelop te geven leek me niet zo leuk, vandaar dus deze kaart. Binnenin is plaats voor "het kado". Ik heb de papierstrook met splitpennen vastgemaakt voordat ik de voorkant van de kaart opplakte ;-) maar dat snappen jullie natuurlijk allemaal...

Een heel verhaal vandaag, ik hoop dat ik jullie niet heb verveeld. Ik ga de jongens zo naar hun feestje brengen en dan ben ik "vrij" tot 15.30 uur! Wat zal ik eens gaan doen... kaartje maken?? LOL

Een fijn Pinksterweekend voor jullie allemaal!!
Ingrid xxx

Challenges:
- Dutch Card Lovers #45: de sketch
- All that scraps: droog embossen (Edwin zit op een ge-emboste cirkel)
- Creative Inspirations: kaart voor een kind

19 comments, which make me happy!:

Sylvia Blum zei

this is adorable! Love all the beautiful details you put on this card! So much to explore but not too much - just the right amount of everything - GREAT work!!!
Sylvia

Bea zei

Mooi kaartje Ingrid,
Die stempel van de papierrol is die van magnolia?
Groetjes bea.

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een superleuke stoere kaart,hartstikke leuke combi met het papier.Wij vertrekken straks naar zeeland hebben alleen pech met de auto die is kapot ,we krijgen een leen auto alleen is die pas om half 5 beschikbaar dus dat word jammer genoeg pas laat vertrekken.
Jullie ook hele fijne pinksterdagen .spreek je snel weer.

Gr agnes

Lianne zei

Hoi Ingrid, wat een heerlijk herkenbaar verhaal. En wat knap dat je zo'n stoere jongenskaart heb gemaakt, hij is echt heel leuk.

NGCARDS zei

Oh I love this, it is beautiful! Thank you for joining in this week at Creative Inspirations Wednesday Challenge blog! xxx

Karin zei

Een hele mooi en stoere kaart. Leuk is die piraten Edwin he?? Staat op mijn verlanglijstje!
Jij ook een fijn weekend!

Gr. Karin

Riet zei

Wat een stoere jongens kaart Ingrid,leuke stempels,mooi papier.
wat een leuke foto,van die jongens,ze liggen heerlijk zo.


Liefs Riet.

scrapeetje zei

ja wat een lekkere ventjes zo samen op de bank aan het DSen!!!
En ja je kaartje is natuurlijk net als de jongens lekker stoer!!
Vrolijk en toch echt heel jongenasachtig, leuk hoor, en dan samen naar een feestje, heerlijke rust in huis, ja wat moet een mens dan anders dan een kaart maken he???

Anoniem zei

This is awesome!! I love the coloring.:)

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel stoer en mooi kaartje, heel leuk!
Groetjes van Jacqueline

Jolita zei

Hoi Ingrid,

wat maak je leuke kaarten!
We hebben dezelfde smaak wat stempels betreft, ik heb me aangemeld bij je blogvolgers, zo vind ik je weer terug en kom ik af en toe eens kijken.

Groetjes,
Jolita

Unknown zei

Beautiful Magnolia card! Love the colors and Edwin looks amazing!!
Great coloring work!

Lol... love the little ones playing DS... mine got DS the other day too, and I have not heard from them since....lol!!

hugs,
Jorunn

Ellen zei

Wat een geweldige kaart Ingrid. Ik vind deze stempel ook zooooo leuk!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

Lena Katrine zei

I'm a fan of your work, Ingrid!
Love all your latest creations - so beautiful papers, colours, details and images!!!

Thanks a lot for all your sweet comments :)
Have a nice weekend! Hugs, Lena

miriam zei

Wat een mooie stoere jongenskaart .Ik ben zelf ook helemalal verliefd op deze stempel(de hel piratenseries trouwens)

bedankt voor het meedoen met DCL
groetjes miriam

Marianne zei

Wat een heerlijke stoere jongenskaart en zo mooi ingekleurd ook!
Ik werk op z'n tijd ook graag wat restjes papier weg, heerlijk gevoel geeft dat ;)
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes,
Marianne

WickedPixie zei

This is gorgeous! I love the colors you used and the cool details like the "netting" and the big eyelets! Thanks for playing in the ATS challenge with us! :-)Traci

Rosalien Zwackhalen zei

Geweldig!!Heerlijk stoer en idd die piraten stempels zijn ontzettend leuk. :))Wat een leuke foto is dat van de jongens, leuk om te scrappen. ;)
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

anja curvers zei

Prachtig kaartje hoor bedankt voor het meedoen bij DCL en die foto is om op te vreten zo lief.

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!