vrijdag 13 augustus 2010

Hubby jarig geweest

Zondag was mijn hubby jarig en ik heb een paperbag kaart voor hem gemaakt. Ik had hier zo'n leuke beschrijving van zo'n kaart gezien dat ik het zelf ook eens wilde proberen. Voor de vakantie had ik hem al bijna af zodat ik niet hoefde te stressen :-)
Wat een schatje he, deze Edwin stempel van Magnolia. Mijn hubby is ook een schatje, hij heeft alleen geen vleugels... lol.

De copickleuren die ik heb gebruikt:
E13, 11, 00, 000, 25, 31, 33, 35, 37, 41
W1, 00
BG 10, 000
B 99, 97, 95, 91
R20
Deze tekststempel is van TPC Studio's (Playfull expressions).
Omdat ik hem een abonnement op een tijdschrift kado heb gedaan waarvan het eerste nummer nog binnen moet komen, kon ik het kado mooi vermelden op een label in de kaart. Alle design papier is van My Mind's Eye en de paperbag heb ik gekocht bij Cute Stamps and Cards.
In de opening van de zak zit een kaart geschoven waar ik wat liefs op heb geschreven ;-)

Challenges:
- Simon Says Stamp and Show: things with wings
- Stamptacular Sunday Challenge: een mannen-/ jongenskaart
- Double Dutch: matchbook card

Tot de volgende post!
Ingrid xxx


12 comments, which make me happy!:

Adriana zei

Dat is een gaaf idee, een kaart van een tas. Wat een origineel idee om bijvoorbeeld cadeaubonnen o.i.d. te geven. Die stempel is echt een snoepie trouwens. En ook weer zo mooi ingekleurd. Heel leuke kaart.

groetjes Adriana

Lynne Forsythe zei

What a WONDERFUL idea....GORGEOUS!!

thanks BUNCHES for playing along with the Design Teamies and Simon Says Stamp and Show Challenge!

celia zei

Wow Ingrid schitterend is dit weer, wat een mooi kado-kaartje!Leuke details...zeker een "namaker". Dankjewel om het te delen met ons...
Veel liefs,Celia.

Marianne Schut zei

Hai Ingrid,Van harte gefeliciteerd nog met de verjaardag van je man! Wat super mooi gemaakt! Prachtige kleuren en schitterende details weer! super hoor! Oja gefeliciteerd nog met het winnen van de motivet stempels gaaf hoor!!! Liefs en alvast een goed weekend, Marianne

Unknown zei

Awww This is really cute and a fabulous idea too! Thank you for joining us at Simon Says Stamp and Show for our very first challenge ... I hope to see you again next week :0)

Terry zei

Hai hai Ingrid, wat leuk dat je meedoet met de eerste challenge van het Simon Says Stamp and Show challenge blog. Wat een geweldige kaart heb je gemaakt zeg meis..echt hlemeaal superssss hoor....ik wens je heel veel succes en hopelijk zien we je gauw weer terug bij onze volgende challenge a.s. maandag. Veel liefs Terry xxxx

mfc.melissamade2 zei

Oh this is beautiful - what a lovely image and to compare to your husband is adorable! Thanks so much for playing along at Crafty Creations! I love the album - just beautiful!
Melissa

Linda zei

Hoi Ingrid, Wat een mooie kaart is dit weer zeg! Heel gaaf en zoveel leuke details! En ook nog gefeliciteerd natuurlijk. Ben benieuwd naar jou kaartje met het action papier! Heb er gisteravond ook nog een gemaakt met papier uit een van de blocks maar dan in rose tintjes. Grappig dat jij er ook mee bezig was en van dat theedoosje was inderdaad ook al zo toevallig :-) Leuk hoor! Fijn weekend! Groetjes, Linda

craftyb zei

absolutely stunning card...i LOVE it! Beautiful colouring of Edwin, so many fantastic embellishments to admire! Thanks for sharing with us at Crafty Creations! bx

Riet zei

Deze is ook geweldig Ingrid.

Liefs Riet.

Patricia zei

WOW Ingrid wat een supergave kaart. En weer zoveel leuke details..ik blijf me verbazen.
Ook een leuk idee die happy Birthday tekst...die ga ik liften hoor ha ha.
gefeliciteerd nog.
Groetjes Patricia

Erica zei

Het is een prachtige kaart Ingrid, zo mooi ingekleurd ook! Helaas is het geen matchbook kaart en valt hij dus buiten de Double Dutch challenge, maar we hopen dat je snel nog eens meedoet!

Groetjes,
Erica

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!