donderdag 31 maart 2011

Bling it on!

Vandaag begint er een nieuwe wekelijkse challenge bij Tickled Pink Stamps met als thema "bling it on!". Voor alle details over de challenge, de leuke prijs en heel veel inspiratie kun je terecht op ons challengeblog.
Met het papier van My Mind's Eye heb ik weer een stoere kaart gemaakt. De blauwe bloem heb ik zelf gehaakt.
Onze opticien is ook een kennis van ons en binnenkort gaat hij een nieuwe winkel openen. Deze stempel van Tickled Pink Stamps leek me geknipt om een felicitatiekaart mee te maken voor deze gelegenheid.
Achter de stempel heb ik een stukje jute geplakt. Rechts bovenaan hangt een zonnebril charm aan een Tim Holtz haakje waarvan ik het kettinkje iets heb ingekort.
Dit is Lil Lad Eric, ingekleurd met de volgende copickleuren: huid E11, 01, 00, 000; haar E49, 29, 25, 33; broek B99, 97, 95, 93, 91; trui en schoenen E99, 97, YR14, 12, 20, BG78, 75, 72.
Doe je ook mee deze week? Gezellig! Zoek je TPS stempels op en... bling it on!

Tot gauw!

5 comments, which make me happy!:

Katinka zei

Hi ingrid!

En óf die stoer is !Helemaal leuk weer!

Liefs
Katinka X

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Helemaal leuk,lekker stoer.Mooie bloem heb je gehaakt.

lfs Ag

Gemma zei

Wat een gave kaart, helemaal stoer en wat leuk dat brilletje aan die ketting! Groetjes Gemma

Linda zei

Lekker stoere kaart Ingrid! Leuk die zelfgehaakte bloem ook. De stempel is zeker erg toepasselijk, leuk hoor. Fijn weekend! Groetjes, Linda.

Bernadet zei

wat een lekkere stoere kaart Ingrid

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!