maandag 19 december 2011

Merry Christmas {Sew Sweet}

Even een kort berichtje in de drukke dagen voor kerst...
Een heel andere kaart dan anders, maar het was errug leuk om hem te maken!
Het dessinpapier is van Maja Design en ik heb lint en knoopjes van Sew Sweet gebruikt. De rode knopen, het groene lint, het rode kant en dan het lint met "love" erop, is het niet gaaf? En daar gaat het met kerst toch eigenlijk om he... LIEFDE. Dat Jezus naar de wereld kwam, opdat wij in Hem geloven en niet verloren gaan maar eeuwig leven hebben.

Een goede laatste Adventsweek gewenst!

11 comments, which make me happy!:

Christina zei

Dat is een prachtige kaart geworden Ingrid!
Groeten Kristel

Mariken zei

Wat een schatje, ik vind je kaartje super!
Gr-jes Mariken.

Maulwürfchen zei

Wow, great card. I love it.
Hugs

renate50 zei

Das ist mal eine ganz andere Weihnachtskarte - gefällt mir sehr gut ! Renate

Judith zei

Gezegende Feestdagen!

Mooie kaart, Ingrid. Leuk met alle lintjes en knoopjes.
Sorry dat ik zo lang niet meer heb gereageerd, ik bewonder je werken wel altijd, hoor.

Fijne dagen en een gezellige vakantie!
Judith

Brenda zei

Hoi Ingrid,

Wat maak jij ontzettend leuke dingen zeg, net zoals dit kaart, zo leuk!!
Ik ga je volgen en kom snel weer bij je langs!
Groetjes Brenda

Fieneke zei

Super leuk Ingrid!
Groetjes Fieneke

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

wat een leuk idee.

lfs ag

Riet zei

Heel mooi gemaakt Ingrid.

Liefs Riet.

Huffi zei

Eine Karte mit Bändern auf diese Art zu gestalten finde ich ganz toll. Die Karte ist dir sehr schön gelungen.
LG
Regina

corryskaart zei

hoi ingrid
een erg leuke kaart met die kerstboom van lintjes
groetjes...corry

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!