donderdag 27 september 2012

Anniversary

Vorige week zondag, op 16 september waren hubby en ik 14 jaar getrouwd. En nog steeds verliefd, zucht... ;-) Ik had onderstaande kaart voor hem gemaakt, met iets liefs daarop geschreven.
Het dessinpapier is van Webster's Pages. De ronde tekststempel, de blauwe sprieten, de roze bloemen en de randstans die ik onderaan heb gebruikt zijn allemaal van Whiff of Joy. Onderaan dit bericht vind je de links naar de producten.
 En deze stempel is natuurlijk ook van Whiff of Joy want Henry prijkt erop, samen met zijn meisje :-) De stempel komt uit de Secret Fall Stamp Kit. Dit zijn de copic kleurnummers die ik heb gebruikt:
meisje: E47, 44, 43, 42, 41, 40, 13, R21, 20
kleding meisje en druiven: RV99, 95, 93
jongen: W7, 5, 3, 2, 1, 00, E13, R21, 20
kleding jongen: BV29, 25, 23, 20
tafel en tuinscherm: BG96, 93, 90
takken: E29, 27, 25
wijn, tasje, waxinelichtje en roos: R89, 85, 83, 81
lucht: B41, 000, 0000
grond: W5, 3, 2, 1, 00
 Deze tekst van CC Design heb ik gestempeld op een tag van Magnolia.
Lief hè, die border onderaan met die kleine hartjes? Tot de volgende blog :-)


Gebruikte materialen:

15 comments, which make me happy!:

A Casa di Ale zei

CONGRATURAZIONI PER I VOSTRI ANNI INSIEME, BELLISSIMA LA CARD CHE HAI FATTO MOLTO DOLCE LA FIGIRA SCETA....AZZECCATI GLI ABBELLIMENTI

CIAO DA ALE

Marguerite zei

Nog gefeliciteerd saampjes. En wat een super kaart heb je voor je man (en een beetje voor je zelf) gemaakt.
Groetjes Marguerite

Ghea zei

Allereerst nog velejaren saampjes en proficiat, je hebt een prachtig kaartje voor Hubby gemaakt.
Ja wij waren in augustus alweer 32 jaar getrouwd en gaan het in november vieren in Disney hoe leuk is dat in mijn favoriete kerst sfeer. Ik hoop dat jullie nog heeeeeel lang van elkaar mogen genieten, liefs Ghea

jolanda zei

Nog van harte gefeliciteerd.
Je kaartje is super mooi en wat een prachtige details heb je erop verwerkt

Anita Meijer zei

Nog gefeliciteerd Ingrid en wat een superkaart heb je gemaakt voor je hubby. Ik vind hem prachtig.
Groetjes van Anita

Riet zei

ohhh Ingrid,wat is dit een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Liesbeth zei

Wat heb je dat weer mooi gemaakt Ingrid, nog gefeliciteerd hoor en nog vele gelukkige jaren samen.
groetjes Liesbeth

Lenie Hempen zei

Als nog van harte gefeliciteerd Ingrid.
Wat een prachtig mooi kaartje.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

chrilvian zei

nog van harte en hij is prachtig
helaas is mijn kit nog niet gebruikt...

corryskaart zei

hoi ingrid
als nog van harte en je kaart ziet er geweldig mooi en lief uit!!
groetjes van corry

marion zei

Wauw meis, wat een onwijs mooi kaartje ! Liefs, Marion

mgoll88 zei

What a wonderfull card cration, tahts a very wonderfull project in lovely colors..fantastic!!

LG
Michaela

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Erg lief en mooi kaartje, 14 jaar alweer wat een tijd al he, heerlijk toch.wij 8 oktober 20 jaar waar blijft de tijd.....

Chantal zei

Wat een ontzettend lieve kaart! Ik vind trouwens dat je altijd ontzettend mooie foto's maakt, nu ook weer zo op zo'n boek, top hoor!
Groetjes,
Chantal

Anoniem zei

De dingen die je maakt zijn eigenlijk.. té leuk!! Ik kijk regelmatig op je blog om je nieuwe dingen te zien, leuk!!!
Bettuelle.nl

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!