woensdag 31 oktober 2012

Boekenlegger of cadeautag

Op 28 november sta ik samen met Sandra van Scrap-Co in Barneveld op een Ladies Night evenement. We gaan de bezoeksters kennis laten maken met scrappen en er waarschijnlijk ook wel een paar aansteken met het scrapvirus ;-)
Bij onze stand kunnen de dames een mini workshopje volgen. Ze mogen dan 1 van onderstaande tags maken. Ik heb een herfstige tag en een kersttag gemaakt als voorbeeld.
Links is kerstpapier van Echo Park en rechts van Simple Stories. Verschillende stempels van Different Colors en het rendier is een stempel van Eline's Winterhuis. Alles natuurlijk verkrijgbaar bij Scrap-Co.
Deze "kerstbal" heb ik gemaakt door 6 cirkels te ponsen en ze dubbel te vouwen. Vervolgens plak je ze tegen elkaar. Binnenkort zijn ze "life" te bekijken bij Scrap-Co.
Tot gauw!

12 comments, which make me happy!:

jolanda zei

mooi gedaan

marion zei

Wow wat gaaf, leuk die circels, prachtig bedacht, leuk die vintage-achtige stijl. Liefs, xxx, Marion

Nancy zei

Beautiful tags! Such wonderful layers!...Nancy :o)

anniek zei

leuk kaartje
groetjes Anniek

Alyce Kit and Clowder zei

Ingrid these are just beautiful! I love all of the details and textures...just stunning. Hope you have been doing well - we are almost there with the move! :)

Sanne zei

Wat een leuk idee voor een ladiesnight! Ik hoop dat jullie veel dames aansteken, maar ik denk dat dat met deze tags helemaal goed gaat komen. Ze zijn te gek!

Liefs Sanne

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, prachtige tags heb je weer gemaakt, super leuk ook het idee met de kerstbal. Liefs Marianne

corryskaart zei

hoi ingrid
wat een geweldig mooie en leuke kaart zowel de kleuren als met de labels,echt een toppertje
groetjes van corry

Erica ♥ zei

Je hebt ze prachtig gemaakt die tags,
en wat een leuk idee dat jullie op een
ladies night gaan staan, alvast veel plezier
en suc6 gewenst !

Lieve grtjssss Erica ☼

Marga50 zei

Heel erg mooi gemaakt Ingrid. Groetjes Marga.

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Ingrid.

Liefs Riet.

CreaSjouk zei

Mooie tags zijn dit geworden!
Groetjes Sjoukje

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!