vrijdag 22 maart 2013

Een kleine attentie

Vorige week was ik gezellig een dagje bij m'n vriendin Agnes en samen hebben we wat gefreubeld. Hier onder zie je het resultaat, een kleine attentie waar een paar theezakjes inpassen en iets om te snoepen. We hebben ook nog gehaakt, maar dat laat ik de volgende keer zien.
 Het papier is van Stampin'Up, net als de pons waar het vogeltje mee is gemaakt.
 Ik heb een paar snoep kaneelstokjes in een cellofaanzakje er tussen gedaan.
Ook in de achterkant heb ik theezakjes gestoken. De herfstthee kleurde mooi bij het papier, maar het kan ook prima bij het weer dat we buiten hebben... ookal zou ik dan nog beter winterthee kunnen nemen! Wat een temperaturen hè?! En wat een verschil met de 4 dagen lente waar we 2 weken geleden al even van mochten genieten.
De ene week maakte ik deze foto, met blote voeten in de zon...
... en een week later maakte ik deze foto, met snowboots in de sneeuw. Nogal een verschil! 
Ik moest lachen toen ik op een ochtend buiten kwam en dit zag. Ja, dat wil ik ook!!!
Fijn weekend, lekker binnen blijven met de kachel aan ;-)

9 comments, which make me happy!:

Erica ♥ zei

Hee dat is een leuk idee, zo'n thee geschenk zakje,
je hebt hem mooi gemaakt, met leuk papier en
kleuren.
Ben ook benieuwd naar je haakwerk, op de foto
zie ik ook een leuke onderzetter ☺

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Ghea zei

leuke attentie heb je gemaakt Ingrid...en uhhhh
ik heb ook zin in de lente hoor, dit weer zijn we nu wel zat.
Liefs Ghea

corryskaart zei

Hoi Ingrid
Wat een leuk theeideetje wat je hebt gemaakt en moest lachen om je gave foto's zou nu met dit koude weer maar je thee zelf gaan drinken om warm te worden,haha
Fijn weekend en groetjes van corry

marmarel zei

Wat een super kado-idee!
Ik ben nu ook wel zat van de sneeuw... Leuke foto's! :-)
Ik ga de link van jouw site even aan de moeder van mijn schoonzus sturen, zij is ook altijd met dit soort spulletjes bezig en verkoopt ze voor een goed doel. Ze heeft zelf geen blog, maar vindt dit vast heel leuk!

Unknown zei

Hahahahah! Die voeten! en die auto met de wanhoopskreet.
dit is mijn soort humor.

http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be

Lenie Hempen zei

Wat een leuke creatie Ingrid.
Ook Je foto's zijn leuk.
Hoewel Ik er nu niet aan moet denken,om met blote voeten buiten gaan zitten,echt koud hihi.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Martine zei

wat een leuk presentje zo.
Heb je daar een patroontje van?

Groetjes martine

martina's kaartjes zei

wat een leuke creatie ! top hoor ! heel erg geslaagd ! heb je ook ergens een patroontje van dit vouwwerkje ?
grtjs, martina
x

Unknown zei

Beste.
Hoe zijn de zakjes gevouwen zou ze graag willen maken.

Groet,

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!