woensdag 3 april 2013

Pictures please...

Vandaag een paar foto's van de afgelopen week.
Het Bach koor en het Gelders Orkest zongen en speelden op de donderdag voor Pasen in Orpheus de Matthäus Passion. De klas van Ruben en Jesse mocht meezingen bij de generale repetitie 's ochtends. Een hele ervaring!
  De Paasdagen verliepen... koud. Maar de zelfgemaakte lentesoep was warm! Met paprika, courgette, uien selderij en knoflook.
 De finishing touch op een zelfgemaakte trui voor 1 van de jongens.
Vingino? Nee, zelfgemaakt :-)
Vorige week kwam ik er achter dat ik de sportsokken van de jongens pas... zucht, ze worden groot... 
Een mooie uitspraak in de Flow. 
Ik ben in een heerlijk nieuw boek begonnen. Benieuwd naar het haakwerkje? Het resultaat laat ik zien in mijn volgende blog!
Op 2e Paasdag scheen de zon volop, heerlijk. Zou het dan toch lente worden?

3 comments, which make me happy!:

Mieke zei

Leuke post!

Colien zei

Gezellig om weer even een kijkje in je leven te mogen nemen. Mooie plaatjes weer!
grtz.Colien

marion zei

Mooie fotos, ben aagje naar je haakwerkje, knuf, Marion

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!