donderdag 27 juni 2013

Brillenhoesje gehaakt

Even geleden was het vaderdag. Mijn vader heeft een leesbril en ik vond dat die een nieuw hoesje verdiende ;-)
 Eerst een paar stoere kleuren bij elkaar gezocht en toen 4 granny's gehaakt...
 Met vasten heb ik de granny's aan elkaar vastgemaakt, waarbij ik aan de achterkaant een lusje heb gemaakt van lossen die kan sluiten om de knoop aan de voorkant. Van een katoentje heb ik de voering gemaakt die ik met kleine steekjes bovenaan heb vastgenaaid.
 Dit is de achterkant, elke granny is anders van kleurvolgorde.
Paps is blij met zijn hoesje :-) en het was een heerlijk werkje. Ik denk dat er nog wel meer hoesjes zullen volgen...

3 comments, which make me happy!:

marion zei

Supergaaf gemaakt meis, ook mooi gevoerd van binnen, een prachtproject en wat een superleuk idee , fijn weekend, knuf, Marion

Christina - Pieces of Dreams zei

So creative and pretty.
hugs
Chris x

Janna zei

Daar zal je papa blij mee zijn, en ook echte leuke "oude" mannenkleuren. Kan hij met trots zijn leesbril tevoorschijn halen.

En je macarons zien er ook lekker uit in het prachtige koffertje.

Goede reis.

groetjes,
Janna

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!