woensdag 21 januari 2015

December Daily 2014 dag 30 - Citrus Twist Kits sketch

Een paar weken geleden heb ik het inspiratieblog ontdekt van Citrus Twist Kits, een Amerikaans bedrijf dat scrapbook kits verstuurd. Op het blog laat het design team prachtige voorbeelden zien.
 Elke zondag plaatsen ze een sketch en ik besloot een pagina in mijn DD te maken naar aanleiding van de sketch van deze week:


Het was 's ochtends vroeg toen ik op de boederij aankwam en ik had echt àlle aandacht van de schapen. Haha, zo grappig, al die koppies mijn kant op :-)
Stempel van Kellie Stamps.

 Ook hier de stempel weer van Kellie Stamps.
Ben erg tevreden over deze twee pagina's. Ik zie op internet ook veel DD's voorbij komen waar vooraf alle pagina's al van zijn gemaakt en ingedeeld. Alleen de foto's hoeven nog te worden opgeplakt. Maar je weet toch niet welke foto's je gaat maken en hoeveel? Dan heb je qua papier dat alles mooi bij elkaar past, maar ik vind het leuker om het papier bij de foto's te kiezen. Althans voor nu :-)

1 comments, which make me happy!:

Nicole zei

Super leuk!! Snap ik ook niet hoor! Ik maak zelfs maar weinig kaartjes van tevoren omdat ik dan vaak kaartjes weer niet bij die persoon vind passen! ;)
Ga je nu ook door in januari? Groetjes Nicole

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!