vrijdag 31 juli 2015

40 jaar getrouwd

Wauw, een collega die 40 jaar getrouwd is. Mooi hè, da's echte liefde...

En een paar weken geleden ging ik ook een dagje uit met mijn beste vriendin, da's ook echte liefde :-)
Tot gauw!

4 comments, which make me happy!:

Sanne zei

Wat een schitterende kaart weer! Prachtig gemaakt!

Liefs Sanne

Anoniem zei

Wat een mooie kaart weer !
Heb ook altijd veel kaarten gemaakt,maar nu gaat de meeste tijd in het haken zitten.
De gehaakte kadootjes worden wel altijd voorzien van een leuk handgemaakt kaartje of label.
Ik vind het leuk om op je blog te kijken.

Groetjes Mariska

Anoniem zei

Mooi kaartje met die gouden tekst!!!
Creatieve groetjes, Gaby

debora zei

supermooi en origineel!met die plaatjes van die vieuwmaster je moet er maar opkomen!!toff!
groeten debora

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!