dinsdag 17 november 2015

Filet sjaaltje

Bij mijn nieuwe jurk wilde ik een smal sjaaltje. Ik koos voor petrol en roze en het patroon uit het boek Haken en kleur, een huis vol geluk.
 Ik haakte in de zon...
 Ik haakte op de bank... (heuptas van Hippers.nl)
 Ik haakte het randje...
 En het sjaaltje was af!
 Dus toen kon hij om... en kon ik aan een ander project beginnen, haha ;-)
Dit project is inmiddels ook afgerond, maar daarover later een blogje.
Tot gauw!

3 comments, which make me happy!:

marmarel zei

Wat een leuke sjaal! Die ketting is ook mooi, met al die verschillende kraaltjes.
Groetjes, Marijke

Antoinette van Schaik zei

Mooie kleurencombinaties!

Colien zei

Sjonge, wat doe je dat toch snel! En zo gaaf, helemaal leuk in jouw kleurrijke stijl!
grtz.Colien

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!