zaterdag 30 januari 2010

Friday sketch meets Everybody Art Challenge

Goedenavond allemaal! Deze mooie lucht zag ik gister voor de schemer viel. Wijst deze lucht op de komst van sneeuw? Ik weet het niet, maar feit is wel dat er vanmorgen sneeuw lag! En ik vind het wel leuk. Toen de grote hoeveelheid sneeuw een paar weken geleden weg was viel hetgeen wat zolang verborgen was geweest me een beetje tegen. De straten waren zo vies, en alles weer "gewoon". Met de sneeuw op de takken lijkt alles meer bijzonder.
Deze beterschapskaart heb ik gemaakt voor iemand die is gevallen en zijn knie heeft bezeerd. Ik moest wel lachen bij mezelf toen ik deze stempel van High Hopes voor de kaart uitzocht. Hihi ;-) De stempel is ingekleurd met aquarelpotloden en de brushpen.
Het papier is van een paperblock van Basic Grey (Offbeat). De krukken en de pleister zijn van Heartwarming Vintage Stickers. Ik heb de sketch gebruikt van Friday Sketchers. En bij Everybody Art Challenge is de uitdaging om de kleuren blauw, bruin en wit te gebruiken.
Op de achterkant mijn naamstempel die ik heb besteld bij Bunny Zoe's Crafts.
En... (trommelgeroffel)... mijn winterjas is af! Dat was mijn eigen challenge ;-) Ik heb hem buiten in de sneeuw geshowd.

Een fijne avond en zondag allemaal en bedankt voor het langskomen. Altijd gezellig!
Hugs, Ingrid xxx

4 comments, which make me happy!:

Karin zei

Je kaartje is heel erg mooi. En je jas ziet er ook super uit! Erg leuk dat je hem zelf hebt gemaakt. Ik denk dat ik toch mijn naaimachine maar eens na moet laten kijken want die doet het niet zo goed meer, iets met de draadspanner.

Groetjes Karin

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk en prachtig kaartje Ingrid.
En je jas vind ik super, knap dat je dat zelf kunt.
Groetjes van Jacqueline

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Super leuke kaart en dit stempeltje is een van mijn favoriete jongens stempels.
Leuk dat je meedoet met eac.challenge.
Lfs Agnes

Murielle zei

Oh Ingrid, your card is absolutely fabulous!!!
I love these colours and details.
Your little pirate is so pretty.
Have a good week.
Big hugs, Mumur.

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!