maandag 4 januari 2010

Geboortekaart

Deze kaart is voor mijn nicht en haar man, zij hebben op 31 december hun tweede dochter gekregen.
Ze heet Bo.

Bij Stamp Something is de opdracht om iets nieuws te gebruiken. De poedelstempel heb ik dit weekend gekocht bij Het Scrapbook Atelier, volgens mij is hij, o sorry... zij, multi inzetbaar ;-)

Ook Stamping Sisters in Christ staat deze week in het teken van nieuwe dingen, en dan vooral nieuw leven. De geboortekaart past daar natuurlijk perfect bij!

Bedankt voor het langskomen en een hele fijne avond!
xxxxxxxxxxxx

Gebruikte materialen:
Papier: craft cardstock, dessinpapier SEI
Stempel: Imaginisce
Gereedschap: randponsen Martha Stewart, blaadjes pons McGill
Embellishments: Making Memories (de "hooray" clip), prima flowers

7 comments, which make me happy!:

daantje zei

ik vind het een prachtig kaartje heb ook staan kijken bij die stempel maar heb hem helaas niet gekocht.
groetjes
Daantje

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, Wat een super leuk kaartje weer! Ook erg mooi papier! Liefs, Marianne

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Ingrid,lief zeg die stempel.
Mooi papier en details.

Liefs Riet.

DeeDee zei

A beautiful card! The colors are great!
Thank you fpr joining us at Stamp Something!

Hugs Diana

Unknown zei

I love all the texture in this card- And that poodle is oh so cute with an attitude!

Angela
Sew Many Cards

Helen zei

What a fun baby girl card! The colors & dp are fabulous! Great card!
Thanks for sharing it with us at Stampin Sisters in Christ Challenges!
Blessings!
~H

Pamela zei

Gorgeous card! Thanks for playing along with us at SSCC! :)

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!