donderdag 17 februari 2011

Our deepest sympathies

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij Tickled Pink Stamps met als thema: use fabric/ gebruik stof. Toen ik deze nieuwe Wombat (een buideldier dat voorkomt in Australiƫ) stempel zag wist ik meteen waar ik hem voor zou gebruiken. Mijn dt vriendin Annika heeft onlangs haar moeder verloren en daarom wilde ik haar graag een condoleancekaart sturen.
Als "stof"  heb ik gekozen voor kant. De tekststempel is van Melissa Frances. Het dessinpapier is van Making Memories en het zwarte papier is colorcore cardstock met geĆ«mboste figuren erop die ik heb opgeschuurd. De takjes zijn gemaakt met een Magnolia stans. De pins heb ik zelf gemaakt door aan een bestaande pin een paar kraaltjes te lijmen.
Deze Wombat kun je ook heel leuk gebruiken voor een verjaardag die je vergeten bent :-) Ik heb hem ingekleurd met de volgende copickleuren: W8, 5, 3, 1, 00.

Challenges:
Copic Creations: warm colors (I used the W-serie)
Simon Says Stamp: make your own embellishments (I made the pins on the above card myself)
Allsorts: it's all about the sentiment
Omdat ik toch bezig was met dit papier, heb ik nog twee kaarten gemaakt. Ik hoop dat ze heel lang in mijn kaartendoos blijven liggen...

Wil je ook gezellig mee doen met onze TPS challenge? Zorg dan dat je een stempel gebruikt uit de TPS serie. Er zijn veel verschillende stijlen verkrijgbaar in rubber en digi!

Tot morgen, dan ben ik terug met een reminder voor The Fuzzy Wuzzy Challenge.

8 comments, which make me happy!:

Marley zei

Prachtige kaartjes zijn het geworden. Liefs, Marley

chrilvian zei

heel mooi

martina's kaartjes zei

wat een mooie kaartjes zijn het !!! super !
groetjes, martina
x

Lau W zei

So nice card !
xxx

Linda zei

Heel mooi deze kaarten Ingrid. Dit zal je vriendin vast goed doen. Fijne avond. Groetjes, Linda.

Fieneke zei

Hoi Ingrid,
Leuk dat jij mijn volger bent geworden. Ik ook die van jou maar dat had je waarschijnlijk al gezien. Kwam op jouw blog voor de zelf gemaakte bloemen van lint (super mooi!) maar ik zag nog veel meer leuke dingen. Ook deze kaarten zijn mooi, erg geschikt voor het deze gelegenheid.
Groetjes Fieneke

Tara Godfrey zei

Very beautiful cards, Ingrid! It is so challenging making sympathy cards and you have done a beautiful job! The pins you made are fabulous!
Thanks so much for joining us at Simon Says Stamp Challenge!
Hugs,t

Unknown zei

awww Wow Ing, your so sweet making a beautiful card for Annika!! I love how you have coloured Wilfred Wombat!! He sure does look cute:-)
Hugs
Karen
xxxx

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!