zaterdag 7 januari 2012

Layout schoolfoto

Vanmiddag hebben we de kerstboom opgeruimd. Ah... wat jammer! Nou, het is ook wel fijn om alles weer "gewoon" te hebben, maar die kerstspullen zijn altijd zo gezellig...

Al een poosje geleden had ik papier uitgezocht voor deze schoolfoto. Hij is al van vorig jaar dus hij moest nodig worden gescrapt!
 Het dessinpapier is van Pink Paislee en Authentique. De bloem linksonder heb ik gemaakt door een reepje stof te draaien en rond te leggen. Mijn blogvriendin Emma heeft daar een keer een tutorial over gemaakt. De gele bloem is van een soort suede en heb ik gekregen van mijn andere blogvriendin Kylie. Het klokje is van Tim Holtz.
 Deze speelkaart heb ik in Luxemburg gekocht tijdens onze zomervakantie. De filmstrip is van Tim Holtz.
 De bingokaart en het bingosteentje komen van de kringloopwinkel. Daarachter een tag met daarop alle namen van de kinderen en de meester en juf. Leuk voor later :-) De penpunt op de tag is van Tim Holtz (ik val in herhaling ;-) ).
Bedankt voor het langskomen weer en tot snel, want ik heb nog een Whiff of Joy projectje met jullie te delen. Fijne avond verder!

6 comments, which make me happy!:

Patricia zei

Superleuke LO heb je gemaakt Ingrid. Mooi dat je her en der de Tim Holtz embellishments hebt gebruikt. En die tag achter de foto is ook heel handig voor later. Ik ben ook heel fanatiek met LO's op dit moment. Heb je mijn laatste post gezien. Dit papier heb ik bij jou uitgezocht. Nu kun je het resultaat zien.
Fijne avond, groetjes Patricia

Fleur zei

A stunning layout Ingrid
HUGZ Fleur xXx

Fieneke zei

Wat een super leuke lay out!
Groetjes Fieneke

Marrie zei

Hallo Ingrid,

Wat een leuke layout.
Leuk ook met die bloemen zo.
En wat een boefjes die kinderen van je.

Groetjes Marrie

Lenie Hempen zei

Wat een prachtige layout INGRID.
Echt super leuk.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, super leuk gemaakt! Wat een prachtige details heb je weer verwerkt! Jij weet alles altijd zo mooi te combineren,mijn complimenten hoor! Wat een geluk hebben jouw jongens met zo'n creatieve moeder! Ze zullen later vele mooie lay-outs hebben. Dat wordt nog lastig verdelen, hihi! Ze staan er meestal samen op!! Fijne zondag nog, wat zal je de gezellige lichtjes missen nu met dat sombere weer.... Liefs Marianne

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!