zaterdag 18 augustus 2012

Een nieuw soort fotoalbum

Een grappig filmpje over een nieuw soort fotoalbum! Natuurlijk is er van Simple Stories ook bijpassend papier verkrijbaar met daarop allerlei tags en kaartjes die je kunt snijden tot het formaat van de insteekhoesjes. Misschien dat ik zo'n album wel ga gebruiken voor een December Daily. Elke dag in december een foto maken, iets schrijven, bonnetjes en entreekaartjes inplakken... een december dagboek! Je ziet het steeds vaker in blogland en ik vind het een leuk idee.
Dus... een beetje inspiratie voor jullie:
See you soon!

3 comments, which make me happy!:

Annika zei

Ziet er tof uit! Ik heb zelf al een n boekje gemaakt van de herfstvakantie. Elke dag 1 foto maken, ook al is het voor jouw doen zo iets gewoons... Heel erg leuk is dat! Met dit idee gaat het iets sneller zag ik op het filmpje :) Leuk dat je dit ff wilde delen!

Groetjes Annika

Gerda zei

Dit ziet er uit als een smashbook. Ik heb er ook één liggen, maar moet er nog steeds aan beginnen. Erg leuk!!

groetjes Gerda

Diane zei

Wat leuk!!!
Misschien wel iets voor mij. Lekker vlot en toch erg gezellig. Inderdaad een grappig filmpje ;-) En inderdaad is December een gave maand om vast te leggen...
Zie je gauw!?!?
Liefs Diane

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!