dinsdag 7 januari 2014

December Daily dag 13 t/m 19 (dag 17 komt later...)

De eerste week zit erop en ik wil iedereen nog een heel goed nieuw jaar toewensen!
Het is dan welliswaar januari, ik blijf nog even in decembersferen door het werken aan mijn DD ;-) Ik ben met scrappen inmiddels aanbeland bij eerste kerstdag, maar ik heb nog niet alles op de foto staan. Vandaag dag 13 t/m 19, met uitzondering van 17... Ben je er nog? ;-)


De eerste kerstkaart van dit jaar, van tante Jannie (en de rest) :-)



Op woensdag 18 december hebben we 's avonds kerstdienst van de school van de jongens. Na afloop krijgt iedereen dit geboortekaartje mee.
Ja, ik zal proberen snel weer foto's te maken. Zijn jullie al klaar met je December Daily?
Tot blogs!

4 comments, which make me happy!:

Natas Nest zei

Hi Ingrid, that's super beautiful!! My favorite is No. 14 ♥
Have a nice evening!
Nata

Colien zei

Geweldige pagina's heb je weer gemaakt in je DD! Wat leuk dat je boys bij AOC in Twello zijn geweest! Daar werken een aantal studiegenoten van me, hebben ook de 'groene' opleiding gevolgd in Den Bosch. Ook op de school waar ik (én Mariken en Ellen) lesgeven, verzorgen wij groene lessen op en voor basisschoolkinderen. 8-ste groepers komen naar onze school of één van onze collega's gaat naar scholen in de buurt om bloemstukjes met ze te maken of een dier-les te verzorgen. Leuk om te zien dat het bij jullie in de buurt ook zo gaat :)
Zelf ben ik vanaf 19 november, mijn verjaardag, begonnen met een Smash-book. Had al langer dit voornemen, maar kwam er niet van. Ik vond mijn verjaardag wel een mooie start en bij mij wordt het dus mijn 46e levensjaar in een boekvorm met foto's, entreekaartjes, frutstels en hebbedingetjes..
grtz.Colien

Tutti haakt en zo zei

wauw, wat super mooi weer en wat leuk om zo iedere keer een stukje van je leven te maken. Leuk om eens terug te zien!

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Wat een leuke post heb je weer gemaakt, wat een heerlijk aandenken maak je van de maand december.
Groetjes Ingrid

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!