vrijdag 27 december 2013

Hartjes...

Feestdagen overleefd? ;-) Ik heb nog wat haakwerkjes om te showen. Deze hartjes maakte ik voor aan een kerstpresentje.
 Ik heb gehaakt met een dubbele draad Catania katoen en naald 4,5. Het patroontje is gratis, maar wel in het Engels en kun je hier vinden.

 Ik moest deze natuurlijk laten zien voordat kerst echt "uit" is ;-)
Een fijn weekend allemaal! En tot de volgende blog :-)

7 comments, which make me happy!:

Sanne zei

Wat fijn! Ik ben al een tijd op zoek naar dit patroon. Bedankt! Leuk zijn die hartjes!!

Liefs Sanne

marmarel zei

Wat leuk gedaan! Schattig zo met de kerststerretjes.

Christina zei

Die zien er super uit Ingrid!
Groeten Kristel

Agnes zei

Zo leuk....staat mooi hier op de kast!
Liefs Agnes

Tutti haakt en zo zei

Oh wauw, dat ziet er gezellig uit!

Natas Nest zei

Super beautifu!! ♥
~~ Happy 2014 ~~
Greetings, Nata

Unknown zei

김천출장안마
전북출장안마
나주출장안마
나주출장안마
문경출장안마
완주출장안마
문경출장안마


Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!