vrijdag 13 december 2013

Sfeerlichten

Ja... en toen was het ineens al 13 december! Ik zal morgen mijn December Daily pagina's eens op de foto zetten voor zover als ik ze af heb. Voor vanavond heb ik nog iets anders voor jullie: sfeerlichten.
Op het blog van Neline kwam ik ze tegen, deze windlichten. Zij heeft de huisjes gestanst uit plakplastic, wat ook een heel mooi staat.
Ik heb 2 grote Hak potten gebruikt. Mijn huisjes zijn gemaakt van oud boekpapier met Marianne Design stansen (Scrap&Co in Klarenbeek). Sinds een paar weken heeft Scrap&Co ook een webwinkel! Lekker shoppen vanaf de bank :-)
 De tags heb ik bestempeld met Eline's Huis stempels en toen met rood-wit slagerstouw aan de potten hangen samen met een paar kleine belletjes.
 Nadat alles was opgeplakt heb ik de potten bewerkt met nepsneeuw. Eerst kwam er veel te veel sneeuw op, dus weer voorzichtig eraf geveegd en nog een keer spuiten van een grotere afstand.
Dan nog wat fotoinspiratie van de afgelopen week...
 Donderdagavond mocht ik aanschuiven bij mijn ouders aan tafel, lekker makkelijk :-)
Ik kocht dit super leuke nieuwe interieurboek, geschreven door de oprichtster van Rice*, vooral bekend van het kleurige melamine servies dat ze maken. Het is een prachtig kijkboek met heel veel inspirerende foto's. Ik zal binnenkort wel iets van de binnenkant laten zien.
 Deze week kwam ook mijn laatste "vergoeding" binnen voor het design team werk voor Copic Marker Benelux blog van het afgelopen half jaar. Inmiddels doe ik geen dt werk meer, maar ik zal deze kleurige post wel missen :-)
 Een verwenmoment, een momentje voor mezelf...
En ook met de post (tjonge, ik kreeg veel post deze week) kwam er een pakketje van H&M. Ik kan echt vrolijk worden van deze mooie kleuren en patronen.

Ik wens iedereen een fijne avond en een goed weekend. Bedankt voor je bezoekje, gezellig :-)

7 comments, which make me happy!:

marmarel zei

Wat zijn je potten fantastisch mooi geworden, het ziet er zó gezellig uit!

Anoniem zei

Mooi! Liefs Natadja

A Casa di Ale zei

Bellissime le tue lanterne
Ciao da Ale

Tutti haakt en zo zei

Dat ziet er gezellig uit !

marion zei

Heel mooie sfeerlichten en leuke foto's, knuf, Marion

Janna zei

Wat zien de sfeerpotten er gezellig sfeervol uit, brengt mij ook weer op ideeen. Ik vind die stansen met die huisjes zo leuk maar weet nooit wat er mee te maken.
Altijd leuk/gezellig en makkelijk om bij je ouders aan te schuiven.
Geniet van je tijdschriften en van de prachtige post. De markers en de warme truien.
Fijn weekend.

groetjes.
Janna

Sylvia zei

Super leuk deze sfeer lichtjes.

Groetjes Sylvia

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!