maandag 23 december 2013

Garenklossen

Deze garenklossen en alle gebruikte materialen zijn van Scrap-Unlimited (Scrap&Co). Wist je dat Scrap&Co nu ook een webwinkel heeft waar je dus ook deze vintage embellishments kunt kopen?
 Het garenkaartje en ook de paspop van de volgende foto zijn gemaakt met een kleinere Tim Holtz stans (hij heeft ook een grote paspop stans).
 Lekker priegelwerkje. Ze klossen staan nu bij mijn moeder, van wie ik vroeger als tiener al heb leren naaien.

Ik hoop, maar pin me er niet op vast! ;-), dat ik morgen weer wat December Daily kan laten zien. Tot dan!

3 comments, which make me happy!:

marion zei

ziet er heel mooi uit, ben toevallig hier ook zelf mee bezig hihi,knuf, Marion

Sanne zei

Prachtig!!!

Liefs Sanne

chrilvian zei

leuk!!

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!