zondag 1 december 2013

Het is DECEMBER!

En dat betekent het begin van mijn nieuwe December Daily :-) Let the party begin!
(December Daily is het vastleggen van de gebeurtenissen in de maand december, door van elke dag een foto of verhaal te scrappen in een minialbum.)
Gisteravond heb ik spullen bij elkaar gezocht die ik graag wil gebruiken en alles in een krat gedaan. Zo hoef ik niet elke keer al mijn scrapspullen door te kijken op zoek naar dat ene embellishment dat ik kan gebruiken, scheelt veel tijd!
Vrijdagochtend ben ik bij de Intratuin geweest om kerstsfeer te snuiven.
Ze versieren het daar altijd zo mooi en sfeervol, heerlijk om er rond te kijken.
Er waren meerdere "kamers" ingericht. Bovenstaand zie je de Lodsh afdeling.
 Daar zag ik ook dit leuke gehaakte kussen...
 ...en deze gezellige etagere...
Een volgend kamertje was zo mogelijk nòg meer in mijn stijl ingericht...
...mooie kleurige kerstboom...
 ...leuke "glazen met trui"... 
Het is dat ze het kamertje hadden afgesloten door het ophangen van een kerstslinger voor de ingang, maar anders zou je er toch zo gaan zitten? Met je benen opgetrokken en een mok warme chocolademelk met slagroom? Mmm...
 Beneden zag ik nog deze mooi gedekte, kleurige tafel.
 En het bleef niet bij kerstsfeer snuiven... ik kocht een aantal Sinterklaaskadootjes en nieuwe kerstballen en slingers. We hebben nu al 15 jaar dezelfde kerstboomversiering, heel mooi hoor donkerrood met goud, maar ik had zin in iets kleurigers :-) En onze gouden kerstballen passen hier gwoon nog bij.
Na het shoppen een lekkere bananenbol gekocht bij de kraam buiten. Toen ik alles in mijn fietsje had geladen en weer thuis kwam was de bol nog warm. Heerlijk genieten!
 Na de koffie heb ik de schaal gevuld met vondsten uit het bos.
Het hertje keek goedkeurend toe ;-)
 Ook de vaas scoorde ik bij de Intratuin, ik ben er hééééél blij mee :-)
 Vorige week gingen hubby en ik met z'n tweeën naar het bos van paleis Het Loo en liepen toen ook door het hertenkamp.

En gisteravond was het alweer tijd om de schoen te zetten. Piet heeft zelfs de moeite genomen om precisie te strooien ;-)
Misschien wordt dit wel mijn eerste foto in mijn December Daily. Tjonge, alweer 1 december... Ik wens iedereen een heel gezellige tijd toe!

6 comments, which make me happy!:

Anoniem zei

Wat heb je altijd oog voor mooie dingen Ing...waar ik altijd zo aan voorbij loop.
Leuk om al die plaatjes door jouw ogen te zien.
Liefs Tadja

Corien zei

Heerlijk bericht weer! Puur genieten. .. Fijnr december maand gewenst met je man en de tweeling! X
Liefs,
Corien.

Martine zei

Een gezellige december maand gewenst!
Succes met je daily.
Groetjes Martine

marmarel zei

Wat een heerlijk kleurrijk foto-blogje weer, fijn om mee te genieten! En die pepernoten zijn mooi op z'n plek gevallen! :-)

marion zei

supermooie fotos en Intratuin blijft gaaf om te struinen in deze tijd, heel veel plezier en inspiratie met je december daily, liefs, Marion

Colien zei

Wat een gezellige start van december! Jullie Intratuin ziet er ook al zo leuk uit, heerlijk om daar rond te struinen en ideetjes op te doen!
grtz.Colien

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!