dinsdag 24 december 2013

December Daily dag 8 t/m 12

Ja, het is gelukt! Vandaag kan ik dag 8 t/m 12 van mijn December Daily showen. Voor degenen die zaterdag op de Sn@pdag waren bij Scrap&Co in Klarenbeek: er zijn 3 nieuwe pagina's bij :-)





Op deze en de volgende pagina, met de vlaggetjes, heb ik meerdere stempels uit een set van Amy Tangerine gebruikt (Scrap&Co).



En dan... wens ik jullie hele gezellige en mooie feestdagen toe!
hrotm_christmas-word-art-1_redwhite_for-web.jpg 600×750 pixels Free printable

2 comments, which make me happy!:

chrilvian zei

wauw wat gaaf
ik wil in 2014 ook aan de gang met smashbook/journals

Francis Thomassen zei

Wat erg leuk en mooi! Ik ben pas begonnen met breien en haken maar als ik dat goed onder de knie heb wil ik ook graag dit soort dingen gaan maken. Zo leuk! Neem ook eens een kijkje op mijn blog http://creationsbyfrancis.blogspot.nl/ bedankt!

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!