vrijdag 3 april 2015

Spijkerbroekentas nummer 6

Hij is al weer een paar weken af, en nummer 7 is ook al bijna klaar, haha. Maar eerst nummer 6 nog even in spotlights!
(inmiddels is deze tas al verkocht)
Ik had echt zin om een op-en-top jonge meidentas te maken. Als moeder van een jongenstweeling wil je ook wel eens wat roze ;-)


 Ik gebruikte weer een heleboel etiketjes/merkjes. Sommigen had ik al heel lang in mijn mandje zitten en kwamen nu precies van pas!
Een aantal dingen maakte ik ook zelf, zoals het woord "vingino" (spijkerbroekenmerk) en ook deze Amerikaanse vlag van lintjes.
 Van stroken tricot maakte ik deze sleutelhanger, gevlochten in een vissengraat.
Een vrolijk rood gestreepte voering...
 ... met binnenzak!
Thanks voor het langskomen en tot de volgende blog, dat zal gaan over het gehaakte kussen in zigzag patroon... yes, het is af!

2 comments, which make me happy!:

Unknown zei

Zo wauw jij kan er wat van ik zou bijna zo'n tas bij je bestellen. gaaf joh!
Groetjes en een fijn weekend, Ageeth

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Echt onwijs knap gemaakt! Prachtig, een heerlijke grote tas.

Lieve-Groetjes,
Verie

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!