donderdag 19 januari 2017

Reliëfsjaal uit "Alles is haken"

Hoog tijd om weer eens een blogbericht te schrijven want ik heb productie gedraaid de laatste tijd!
Het nieuwe jaar inspireert mij om WIP's (work in progress) af te maken. En dit is er 1 van: de reliëfsjaal uit het boek "Alles is haken", van Saskia Laan.
Zo'n leuk patroon! Het verveelt gewoon niet omdat je steeds een andere steek doet of een andere kleur begint (je kunt hem natuurlijk ook in 1 kleur maken).
Het is een kleurig stapeltje geworden. En hij is super lang, 2,5 meter, er zitten dan ook 10 bollen in!
Een echte buitensjaal dus. En nu ik hem af heb kom ik tot de ontdekking dat ik eigenlijk te veel sjaal heb ;-) dus ik ga hem maar in mijn webshop zetten. Dus als je interesse hebt, neem een kijkje :-)
Fijne dag allemaal!

5 comments, which make me happy!:

debora zei

waww,wat is hij prachtig!lekker warm in dit koude weer!

Anoniem zei

Ziet er lekker warm uit!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Mieke zei

Mooi! Knap gedaan!

akshayavengala zei

videoder
videoder app
videoder apk
videoder download
With the help of this third-party app, you will be able to download videos.

ilayda zei

kuşadası
alanya
adana
uşak
kars
SRH

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!