vrijdag 3 mei 2013

Instagram

Vandaag een foto-overzichtje van de laatste 2,5 week.
 Mijn vriendin gaf me deze mooie hyacinten voor mijn verjaardag. Als ik de foto zie is het net alsof ik ze weer ruik ;-) De vaasjes zijn van de HEMA en de IKEA.
En deze bos bloemen hebben mijn jongens zelf gekocht van geld uit hun eigen spaarpot!
 Mijn favoriete boom in het voorjaar.
 Dit kitscherige hertje kreeg ik van mijn hubby voor mijn verjaardag.
 Nog meer bloesems...
 En nog meer, prachtig roze.
 En deze bloemen staan binnen.
 Mijn boys helemaal uitgedost voor de koningspelen.
En afgelopen zondag konden we een paar uurtjes buiten zitten en genieten, met een broodje, een toastje en een bakje aardbeien.
Fijne dag verder en tot blogs.

3 comments, which make me happy!:

Sarah - Crea S zei

Hier wordt je zo vrolijk van! Ik verlang al naar de zomer, terwijl we nog geen echte lente hebben gehad.
Lieve groet,
http://littlecreass.blogspot.be

angeleef zei

Wat een prachtig mooie foto's. Ik ben er echt jaloers op! Trek je dat allemaal met je gsm??
Groetjes
**Evi**

marmarel zei

Wat een prachtige fotoserie, echt genieten!

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!