vrijdag 24 mei 2013

Nieuw leven...

 Gisteren was de koudste 23 mei sinds 1901... 's Middags heeft het zelfs nog gehageld maar de dag werd bij mij afgesloten met een zonnetje op de Gouden Regen in onze tuin. Zo had ook deze dag een gouden randje ;-)
Heb ik iets gemist? Heb ik soms geslapen toen de zomer kwam en weer ging? De tekenen van nieuw leven bij mijn ouders op de boederij vertellen mij echter dat het nog steeds lente is. We moeten gewoon wachten, rustig wachten, want de warme dagen zullen ook weer komen...
Tot die tijd kan ik me warmen aan dit soort momenten, een pas geboren kuikentje vasthouden, het blijft leuk. 
 Wat heerlijk dat onze jongens dit mee kunnen maken bij hun opa en oma!
 Naast de kuikentjes zijn er ook lammetjes, inmiddels al 7. Ruben en Jesse hebben zelfs een lammetje geboren zien worden, zo bijzonder. Het rammetje op onderstaande foto is 4 dagen oud.
Ik wens jullie een fijne en warme dag toe! Tot de volgende blog :-)

0 comments, which make me happy!:

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!