zondag 4 augustus 2013

Speldenkussens

Vandaag wil ik jullie twee gehaakte speldenkussens laten zien. De eerste, de groen-blauwe, staat nu bij mijn naailerares José thuis. Zij en haar man waren onlangs 35 jaar getrouwd.
En de tweede staat nog bij mij thuis mooi te zijn. Heerlijk die kleurtjes! 
Het patroon is van Sandra en te vinden op haar blog Cherry Heart. Het is heel goed te volgen via een stap-voor-stap fotobeschrijving. Via dit patroon kwam ik er ook achter dat Sandra een ontzettend mooi blog heeft, vol met allerlei dingen waar ik ook van hou zoals haken, quilten en naaien. Ze maakt ook prachtige foto's. Zeker een bezoekje waard!

Een hele goeie dag verder en tot blogs :-)

4 comments, which make me happy!:

Janna zei

Wat heb je dat weer mooi gemaakt, super!

Fijne zondag

groetjes,
Janna

Sanne zei

Oeh, leuk! Ook voor mijn spelden. Ga zeker een kijkje nemen.

Liefs Sanne

Colien zei

Wat zijn ze leuk! Ben bijna jaloers op al dat mooie haakwerk. Ik heb een poging gewaagd en 1 potje omgehaakt, maar verder houd ik het maar bij scrappen en bloemschikken :)
grtz.Colien

Anoniem zei

Wat mooi gehaakt! Ook je header-afbeelding bovenaan je blog vind ik erg leuk bedacht en uitgewerkt.
Liefs, Myriam

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!