dinsdag 11 maart 2014

Gehaakt uilenkussen

Eindelijk mag ik hem dan showen, mijn "secret project" van de afgelopen maanden... Vanmorgen heb ik hem kado gegeven en nu voor jullie de foto's.
De voorkant van het kussen is in stokjes gehaakt, met aan de bovenkant een geschulpte rand.
 Ik kwam het idee tegen op Pinterest en heb er mijn eigen draai aan gegeven.
 Ik heb de gehaakte lap op de stof genaaid, waarbij ik de bovenkant niet in de naad heb meegestikt. En toen samen met de achterkant vastgenaaid. Na het maken van de "wenkbrauw rimpel" heb ik de bovenrand met de hand vastgezet.
Bedankt voor je bezoekje, tot gauw! :-)

9 comments, which make me happy!:

Agnes zei

Ik ben blij ....HEEL blij ermee! Lfs AG

Sanne zei

Wauw, wat is ie gaaf! Ik zie wie de geluksvogel is, wat een bofkont! Gelukkig is ze er blij mee. Super leuk gedaan Ingrid!

Liefs Sanne

19angel89 zei

Wat een leukerd!

mgoll88 zei

what a cute pillow...wonderfull!!!

LG
Michaela

Colien zei

Erg gaaf!
grtz.Colien

Kellie zei

Love this!

Vera de Gries zei

Wat mooi geworden zeg!!! Prachtig!

Nicole zei

Superieur!!!! Echt iets om te onthouden! :) groetjes Nicole

Michelle zei

Oeh wat schattig! Onzettend creatief en knap gedaan! Ik weet niet of ik het kan, maar ik ga zeker proberen ook zoiets te creƫeren, is echt een leuke toevoeging aan elk interieur.

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!