dinsdag 4 maart 2014

New home

Een verhuiskaartje, clean and simple ;-)
 De huisjes en het gras zijn stansen van Marianne Design.
Met de lettertang een tekst gemaakt. 
Deze prachtige ranonkels staan te pronken op mijn salontafel. Ik hou ervan, net als van anemonen trouwens ;-)

4 comments, which make me happy!:

Sanne zei

Tof kaartje met een leuke lay-out. Ik ben ook dol op ranonkels. Ook op tulpen trouwens. Kijken of ik er van de week kan scoren.

Liefs Sanne

Margot zei

Supergaaf kaartje, toffe kleuren!

Yvonne zei

Heel gezellig kaartje, Ingrid.
Lekker vrolijke kleurtjes.

Groetjes,
Yvonne.

corryskaart zei

hoi ingrid
wat een leuke verhuiskaart ziet er erg gezellig uit! net als je prachtige bloemen
groetjes corry

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!