maandag 3 maart 2014

Poezenkaart

Tjonge, ik dacht dat ik deze kaart al had laten zien, maar niet dus! Ik loop zovizo een beetje achter met showen van mijn laatste werkjes, dus voor de komende dagen heb ik een paar berichten gepland.
 Deze had ik nog gemaakt voor de demonstratie van Marianne Design bij Scrap&Co op 22 februari. Met 1 van de nieuwste stansjes van MD, het poezenpaartje.
 Dit hartje met stempeltje is een combiset van MD, stans met stempels.

De poststempels van MD. 
Wat was het gisteren weer lekker weer hè? Even heerlijk van genoten in de tuin... met een haakwerkje...
's Middags gingen we op bezoek bij familie in het westen en toen kwam ik deze prachtige bloesems tegen!
Nou, dat was hem voor vandaag. Fijne avond en tot morgen!

9 comments, which make me happy!:

Yvonne zei

Wat een super gezellige kaart, Ingrid.
Je hebt het striklint zo leuk verwerkt, nietjes erin en klaar.
Heel leuk!

Groetjes,
Yvonne.

Sanne zei

Mooi kaartje, Ingrid. Ik ben ook heel erg benieuwd naar het eindresultaat van je haakwerk straks.

Liefs Sanne

marion zei

wat een gaaf kaartje, knuf, Marion

Aartje zei

Leuk idee om zo met van die nietjes te werken, dat doe ik eigenlijk nooit masr geeft wel een leuk effect.
Groeten, Aartje

Mieke zei

Prachtige kaart zeg!

Joey zei

Ingrid this is stunning, beautiful colours, I do love those papers. Joey x

Kellie zei

Card is absolutely gorgeous!

mgoll88 zei

thats a very ncie card creation, looks great

LG
Michaela

De hobbydroom zei

Geweldig zeg dit kaartje!! En heerlijk in het zonnetje met je haakwerkje :)
Prachtige boom in bloei!

Lieve groetjes

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!