maandag 22 november 2010

Christmas post

Nou is het alweer maandagavond en schrijf ik mijn bericht voor de nieuwe Spoon Full of Sugar challenge die morgenochtend begint. Wat gaat die tijd toch hard (he, wat een cliche...).
Ik ben een ietsje pietsje vroeger met mijn bericht deze keer. Ons thema deze week: "everything goes/ alles mag". Zo kon ik mooi een kaart maken die al een poosje in mijn hoofd zat, geinspireerd door Anne. Thanks for your great inspiration Anne!
Deze superleuke Edwin in kerstoutfit van de Magnolia kerst 2010 serie heb ik van Agnes gekregen, net als de rode besjes in de linker bovenhoek. Agnes, mwah! De kadootjes waar hij op zit en de poststempel zijn stempels van Eline's Vintage Christmas (Marianne Design). Het dessinpapier is van Magnolia van vorig jaar. Op de achtergrond karton en daar onderuit komt een randje geponst met een EK Success randpons. Alle randen zijn met de machine genaaid.
Ik heb een klein grapje toegevoegd. Omdat Edwin een rol papier in zijn hand heeft, heb ik zelf ook een rolletje gemaakt en bestempeld met Eline's Vintage Christmas stempels. Bij Make it Crafty is de challenge "make it move". Ik hoop dat dit genoeg "beweging" is ;-)
In het rolletje staat deze tekst.
Een close-up van de stempelafdruk. Ik heb de volgende copickleuren gebruikt:
huid: E11, 00, 000, 0000, R20, 21
rood: R89, 39, 85, 83, 81
grijs: W5, 3, 1, 00
bruin: E57, 55, 53, 51, 50, 0000

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:
- Make it crafty: make it move
- Sketchy Colors: rood en wit
- All that scraps Magnolia: something Christmas
- Cute Card: de sketch

Nou, dat was hem alweer. Binnenkort laat ik jullie een foto zien van een jurk die ik voor mezelf heb gemaakt, weer even heel wat anders ;-) Het is hier "about all creative things in life", he? Maar ik moet eerst nog een mooie foto maken. Tot gauw!

19 comments, which make me happy!:

Kylie zei

Oh wow Ingrid! I just love your card! The little roll out sentiment is a fabulous idea. I love the vintagy reds with the kraft - gorgeous!
Hugs
Kylie

Jeanet van der Lee zei

Hij is weer super mooi zeg. Wat een leuk idee zo met die Marianne stempel, die moet ik maar eens onthouden, haha! Nou, ik ben heel benieuwd naar de foto van je jurk hoor. Ikzelf gebruik de naaimachine alleen nog maar voor kaarten. "Vroeger" (oftewel ongeveer 5 jaar geleden) maakte ik veel kleding voor mijn twee meiden die toen 2 en 3 waren. Dat is zo'n leuke leeftijd om aan te kleden he. Nu moet het vooral stoer zijn, dus dan maar naar de winkel. Dan hou ik ook wat meer tijd over voor mijn andere hobbies haha!

Debbie Dolphin zei

so so beautiful ingrid xx

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Super leuke kaart,en zelf denk ik elke keer moet ik deze edwin gebruiken maar ik kan er nog niks mee en dan zie ik deze kaart denk ja heerg mooi gemaakt misschien moet ik hem maar gewoon eens afdrukken en inkleuren.Ben nu eerst druk met m'n muisjes van whiff of joy vind het zo leuk ze te kleuren.

lfs Ag

Yvonne zei

Prachtig gemaakt,kwam via via op je blog en ga je volgen.Ben zo benieuwd wat je nog meer gaat maken.Kom je ook gezellig een keer bij mij kijken?Lieve groet Yvon.
http://yvonnescrappage.blogspot.com

Riet zei

Schitterende kaart Ingrid,leuk die stempel,zo mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Gwen zei

mooi mooi mooi !!!!

Patricia zei

Jij bent goed bezig zeg....weer zo'n mooie kaart. Hij is weer helemaal af zoals altijd. En wederom prachtig ingekleurd!! Groetjes Patricia

Unknown zei

Wat een prachtige kaart!
En wat een schattige stempeltjes heb je gebruikt!
Groetjes marion

Zoe zei

This is such a cool idea Ingrid! I hope you don't mind when I case your idea. :) Thanks for playing along with us at Make it Crafty. hugs xxooo

❤ Kaia zei

WOW, this was BEAUTIFUL.
Love the image and coloring
Thank you for joining sketchy colors this week.
Hugs, Kaia

Marianne Schut zei

Wauw Ingrid, wat een pracht creatie weer! Alles pas weer zo mooi bij elkaar en weer zo super ingekleurd! Mijn complimenten! Liefs Marianne

Judith zei

Een super geheel. Weet niet welk detail ik het leukste vind... Je kunt hier veel ontdekken en dat opgerolde papiertje is een goed idee!
groetjes, Judith

Kellie zei

This is such an amazing card hun! I love the vintage feel to it, you are the vintage queen at best! I also have an award for you at my blog when your ready to pick it up ;)

Hugs xx

Inge zei

O o o wat ziet dit er weer leuk uit!! Lekker vintage en leuk dat rolletje papier! Ben benieuwd naar je jurk!

martina's kaartjes zei

Wat een superkaart !! het cadeau heb ik ook al bovengehaald om met Magnolia's te combineren, gaat perfect ! super dat rolletje ! proficiat met je award !
groetjes, martina
x

Vanja zei

Stunning card, Ingrid! Fabulous colouring and papers, I love all the details.
Thank you for joining us at CCT! :)
Hugs, Vanja

Carola zei

WOW this is absolutely STUNNING! Your colouring is amazing and the whole card is just perfect, absolutely LOVE it!

CorianneDesign zei

Hey Ingrid, wow meid wat een geweldige creaties allemaal ik heb mijn ogen uitgekeken !! = )
Vooral je Magnolia's zijn super !!
Ik heb je gelijk aan mijn lijst van favorite blogs toegevoegd ; )

Knuffel Corianne

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!