zaterdag 20 november 2010

It's cold out here

Hoi allemaal! Ga maar even lekker zitten want ik heb een BOEL te vertellen en te laten zien, lol. Maar zal ik met een kaart beginnen?
Ik heb echt plezier gehad met het maken van deze "doorkijk kaart". Ik heb een cirkel uit de voorkant gestanst en zo kun je het landschapje zien dat binnenin de kaart is gestempeld (zie foto hieronder).
Het strikje rechts boven heb ik gemaakt met de "bow-it-easy" (te koop bij Bunny Zoe's Crafts) en daar heb ik twee belletjes aan gehangen. Ik laat altijd elke kaart aan mijn hubby zien en die bekijkt ze allemaal heel geduldig en geinteresseerd :-) Bij deze kaart vond hij de belletjes het leukst, omdat ze het echt doen (heel zachtjes, lol) en dat moest ik jullie even vertellen ;-)
Ik heb dessinpapier van Magnolia gebruikt. Verder een stukje karton met distress crackle paint (kleur picket fence) en binnenin een uitgescheurd stuk muziekpapier. De tekst "it's cold out here" is een sticker van Melissa Frances, helaas heb ik geen idee meer waar ik die heb gekocht :-( De sneeuwsterren zijn gemaakt met nestabillities en een EK Success pons. Daarna heb ik er Stickles (stardust) opgesmeerd.

Voor het inkleuren van de stempels heb ik de volgende copickleuren gebruikt:
huid: E11, 00, 000, 0000, R20, 21
blauw: B37, 34, 91
bruin: E57, 55, 31, 50
groen: G99, 94, 82
grijs: W8, 5, 3, 1, 00
lucht: B000, 0000, W1, 00
geel/ licht: Y21
Hier een close-up van het landschapje. Dit is een stempel van Eline's Christmas (Marianne Design, verkrijgbaar bij Cute Stamps and Cards). Ik heb de puffy velvet pen samen met de heat tool gebruikt om sneeuw te maken. Staat wel leuk he?

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:
- Totally Tilda: Icy Christmas, blue and silver (the stars on my dp are silver too!)
- Magnolia Down Under: de sketch (I turned it 90 degrees)
- Simon Says Stamps and Show: whatever makes you happy
- Creative Inspirations: winter woodlands
- Crafty Creations: beautiful insides
- Simon Says Stamp: sparkle
- Marianne Design: gebruik een Eline stempel
- Paper Play: let it snow
- Fussy and Fancy: Christmas with no red and green
- Just Magnolia: white with one color
- Stampin' for the weekend: winter
- Totally Papercrafts: snow and snowflakes
En dan... ik ben gevraagd om in het design team te komen van The Fuzzy Wuzzy Challenges. Yoehoe! Eh... ik heb ja gezegd ;-) Wauw, het is zo'n super dt, echt gaaf om daar mee samen te mogen werken! Elke 1e vrijdag van de maand hebben we een nieuwe challenge. Iedereen mag meedoen, met maar 1 voorwaarde: gebruik een dieren stempel, maakt niet uit van welk merk. Nou, die hebben we allemaal wel genoeg toch? Ik zou het heel gezellig vinden als jullie eens meedoen!
En dan nog meer... hebben we vandaag een heel bijzonder tochtje gemaakt. Met een luchtballon! Hier zie je mijn hubby in actie.

Bedankt weer voor je bezoek en een fijn weekend verder.

27 comments, which make me happy!:

Debbie Dolphin zei

oh WOW or what your card is jusf fab and the view....well spectacular xxx lucky you
love debbie xx

Jeanet van der Lee zei

Allereerst van harte zeg, met je nieuwe DT schap! Veel plezier natuurlijk tussen alle dierenstempels. Dan namens (haha...een heleboel)Crafty Creations, Marianne Design Challenges en Totally Tilda, bedankt voor het meedoen aan onze challenge. Je kaart is weer super leuk bedacht en uitgewerkt! Groetjes, Jeanet

Susie Sugar zei

OMG darling this is so beautiful , How sad I am that you missed the challenge at Totally Tilda, its all wrapped up now and the draft is done for the morning
But I hope you'll pop back tomorrow and join in the new challenge as we love your work
Hugs Susie xx

oheidia zei

Hallo Ingrid! I really love your card! Its really a winter feeling about it and the blue color is very nice. You paint very well also!

You are so brave flying the baloon! I would never dared that! Where are you from? Netherland?

Patricia zei

Nou Ingrid, dat is een heleboel nieuws. Als 1e wil ik je zeggen dat ik je kaart echt geweldig vindt. Alles klopt en hij ziet er superleuk uit. Weer met veel leuke details zoals altijd.
En je hebt de stempels zoals altijd weer prachtig ingekleurd. Ik heb laatst ook copics geprobeerd...nou dit is niet voor mij weggelegd hoor..jee wat moeilijk.
En natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe plek als DT member. Je hebt het verdient met al je mooie werk. En hoe was je luchtballontochtje? Dit staat ook nog op mijn verlanglijstje om ooit te doen. Succes en een fijne dag. Groetjes Patricia

Linda zei

Goedemorgen Ingrid. Allereerst gefeliciteerd met je plekje als DT member bij Fuzzy Wuzzy (grappige naam ;-) En dan je kaart, die is echt geweldig mooi! Heerlijk winters landschapje zo en zo mooi gemaakt! En je tochtje in de luchtballon was vast te gek! Ik heb het ook al eens mogen doen en vondt het echt fantastisch! Zou zo weer gaan. Fijne zondag nog. Groetjes, Linda.

Kylie zei

Oh Ingrid! Where to start Hun! Your card is absolutely stunning. I love all of the beautiful details, especially the scene in the little peek through! Thanks for playing at MDUC this week. You are so very welcome to be a part of the Fuzzy Wuzzy challenge family, we are so very lucky to have you. And OMG - that balloon ride must have been breathtaking! I must try one of those one day! It must be so magical and calm up there.
Have a wonderful weekend!
Hugs
Kylie xx

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Super zeg een balonvaart je hebt vast veel mooie foto's gemaakt,natturlijk gefeliciteerd met je dt maar dat had ik al in de mail gedaan.En dan je kaart hij is prachtig super deze kleuren en die schattige tilda.
Fijne zondag.
Lfs Agnes

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, zo wat een boel nieuws had jij te vertellen zeg! Om te beginnen je kaartje, helemaal super weer! Prachtige details en super ingekleurd! Wat gaaf je DT plaats, niet zo gek hoor dat ze jou vragen, je maakt echt super mooie creaties! De foto's van je ballonvaart zien er ook schitterend uit, zo te zien hebben jullie heerlijk genoten! Fijne zondag nog gewenst! Liefs Marianne

Lynne Forsythe zei

OMW>..what a SWEET DISTRESSY card!!! Job WELL DONE!!

How cool is the whole hot air balloon thing!!!

thanks for playing along with this weeks challenge at Simon Says Stamp and Show challenge blog!!!

martina's kaartjes zei

Hoi Ingrid !!! je doet je naam van je blog alle eer aan !!! hij is inderdaad leukgemaakt !! super gedaan
groetjes, martina
x

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ingrid,zo mooi die stempels,super ingekleurd.
Je papier is ook geweldig.

Liefs Riet.

KarinsArtScrap zei

je kaart ziet er fantastisch uit, heel mooi met die doorkijk.

groetjes karin

Cordine zei

Super leuke kaart! Geweldig die doorkijk!
Groetjes
Cordine

Anita zei

Superleuke kaart.
Bedankt voor het meedoen aan de challenge

Gr. Anita
Designteam MD

NGCARDS zei

This is such a lovely card hun, very nice! Thanks for joining in this week with our theme of Winter Wood Land at Creative Inspirations Wednesday Challenge Blog! xxx

debby4000 zei

Oh this is so sweet and gorgeous too.
luv
Debby

Unknown zei

What a gorgeous card! Thanks so much for sharing your talent at Paper Play this week for "Let it snow, let it snow, let it snow"!
Alicia xx

craftyb zei

Your card is simply beautiful - inside and out! ANd WOW - you had a hot air balloon ride....how AWESOME! I'm it was exhilerating! Thanks for joining us at Crafty Creations this week! bx

Mandy zei

Ingrid your card is absolutely gorgeous, love the scene you have created, and your photos are fabulous.
Thanks for joining us at Simon Says Stamp for our sparkle callenge, & Paper Play for let it snow
hugs Mandy xx

Claire Phillips zei

Thanks for playing along at Crafty Creations in our beautiful inside challenge - lovely work! Cheers Claire x

Yvonne Rijk zei

wat een prachtige kaart is dit. Proficiat, en wat een mooie foto's van die ballonvaart.
Groet van Yvonne Rijk.
(kom zomaar toevallig op je blog terrecht)

Manon zei

wat een schitterend kaartje! en geweldig he een luchtballonvaart! Groetjes Manon ik kwam je tegen op de marianne challenge vandaar :)

stephanne zei

This is an action-packed post!! Wow, your card is amazing, I love the scene through the aperture of the card and the beautiful colours and details you've added, and of course, your colouring is brilliant!!! And A HUGE WELCOME to team Fuzzy Wuzzy!!! Your work is incredible and I am so honoured to have you creating with us!! Now, that hot air balloon, WOW!!! That must have made for a terrific day!! Those photos are beautiful, so is that lovely lady in the last one :) Fabulous!!!
hugs, stephanne

Tara Godfrey zei

WOW! WOW! WOW!You card is absolutely stunning, Ingrid! I just love all the details and I need to use some corrugated cardboard on a card again...I so love how it looks! Tilda is so sweet and coloured perfectly! I love the scene in the background! Stunning card, hun!
WOW!!!!! Your hot air balloon trip is fabulous!!!! What a breathtaking view....WOW! So exciting for you to be abale to do that with hubby! Thanks so much for sharing your adventure with us and for joining us at MDUC, hun!
Hugs,t

Stampin'Piper zei

I'm in love with your card! It's so beautiful!

Thanks for joining us at MDUC!

Hugs Tanja

Jane zei

Wow!! What a gorgeous card, love the colours and all the wonderful details! Stunning pictures too! thanks for joining us at MDUC, hugs, Jane xxx

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!