vrijdag 26 november 2010

Jaarboek 2010

In januari 2011 bestaat Het Scrapbook Atelier 4 jaar! Bij elk jubileum bedenken we een speciale jubileumworkshop. Dit jaar is het een "enveloppenalbum" geworden. Een basis van grijsboard, bekleed met dessinpapier en aan elkaar gemaakt met behulp van boekbinderslinnen.
Morgen is de eerste workshop en ik heb vanmiddag mijn album afgemaakt... pfiew... De foto's zijn hier en daar misschien wat donker, ik had geen tijd meer om overdag foto's te maken dus heb het net gedaan met behulp van mijn daglichtlamp.
En dit is hem dan. Hierna komen er heeeeeeel veel foto's. Ik hoop dat jullie het volhouden ;-) Ik zal niet zo veel kletsen... Je kunt op de foto's klikken voor een vergroting.


Links zit een minialbumpje. Verderop komen wat foto's van de inhoud daarvan.
Rechts zitten twee luciferdoosjes. Hieronder de close-up foto's.


Het album bevat 12 enveloppen met kaarten daarin. Ik heb een jaarboek gemaakt, dus elke kaart geeft de hoogtepunten van 1 maand weer. Ik laat steeds 2 kaarten tegelijk zien, eerst de voorkanten en op de volgende foto de achterkanten.



Maart is een dubbele kaart, dit is de binnenkant.
En de kaart van april van binnen.






 De binnenkant van de kaart van juli.





December ligt natuurlijk nog in het verschiet, dus die volgt later ;-)
Wat foto's van het minialbumpje links in het album.

Wow, ben je er nog?
Ik heb dessinpapier van TPC Studio "Grandma's Attic" gebruikt en drie kleuren cardstock: donker bruin, licht blauw en craft.

Nou, ik ga m'n spullen bij elkaar pakken voor een gezellige dag in de winkel morgen. Bedankt dat je langskwam kijken en tot de volgende keer!

24 comments, which make me happy!:

Stephanie zei

Wat een geweldig album is dit geworden! Echt om trots op te zijn!

celia zei

In 1 woord....shit-ter-end!!!!!!!!

Judith zei

...ben ik er nog? JA ZEKER, dit is zo een mooi boek, daar blijf je toch naar kijken! Complimenten!
Fijne dag morgen,
groetjes van Judith

Patricia zei

oOH Ingrid...prachtig gemaakt zeg! Deze is echt supergaaf. Daar zitten heel wat uurtjes in...dus dan mag je van ons ook wel verwachten dat wij er wat tijd voor uittrekken om het te bekijken. Echt heel gaaf. Veel plezier morgen.
Groetjes Patricia

Kellie zei

WOOOOOOOOW this is by far absolutely amazing! I am just sitting here in awe, amazing girl, absolutely amazing!

Hugs xx

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Prachtig geworden hoor,wat een werk hé ik moet nog 1 enkele kaart afmaken en nog wat embelichment erbij en dan is die ook af hoop volgende week,eerst vandaag feest met m'n ouders.Jij heel veel plezier vandaag ben benieuwd wat de mensen ervan vinden.

lfs Ag

Vera zei

PRACHTIG PRACHTIG PRACHTIG!!
ik kan niks anders verzinnen... :):)

groetjes

vera

Miranda zei

Wauw, wat super en wat een werk
Ik heb mijn ogen uitgekeken !!!
Veel plezier vandaag
Groetjes Miranda

nicolet zei

WAUW, dit ziet er echt onwijs gaaf uit Ingrid!!!
Groetjes Nicolet

arjette zei

OOohhhh wwwaaauuuuwww zeg, wat is dat onwijs gaaf!!!!!!!! Prachtig gemaakt!!! SUPER!!!!

gr. arjette.

Linda zei

In een woord WAANZINNIG! Echt geweldig gemaakt Ingrid. Wat een werk zeg, maar wat een mooi jaarboek. Een prachtige herinnering aan het jaar 2010.Veel plezier vandaag in het Scrapbookatelier! Groetjes, Linda.

Natasja Vink zei

Idd een hoop foto´s maar ik heb het volgehouden (hihi) wat een gaaf project, ziet er toppie uit.

Gr. Natasja

Unknown zei

Wat een gaaf album is dit! Wat een ontzettend leuke en mooie herinnering aan het jaar 2010! Waanzinnig mooi gemaakt.

groetjes, Claudia

Marjan zei

Ik kwam op je blog via het blog van Inge. Dit boekje is echt schitterend!! Heel veel werk aan gehad, maar zoveel resultaat! Petje af!

Groetjes, Marjan

Jeanet van der Lee zei

Hoi, effe een kort berichtje, Je staat weer (samen met mij) in de top 5 van Magnolia Down Under!!!! YEAH, ik zie dat jij dit al drie weken achter elkaar hebt gepresteerd, super zeg!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Super gaaf gemaakt Ingrid. Ik heb van alle foto's genoten.
Groetjes van Jacqueline

scrapeetje zei

ben je er nog????????????
ja hoor dit zou nog best een dag verder mogen gaan, mens ik kijk werkelijk mijn ogen uit!!!!!
wat ben jij creatief en oooooooo wat jammer dat we zover weg wonen, wij gaan altijd naar creja in rijen (brabant) volgen daar ook workshops,kregen we gisteravond een mail dat ze ermee gaat stoppen, zo jammer!!
Wat zou ik graag zo'n boek willen leren maken, geweldig!!!
Alles wat jij maakt is altijd perfect afgwerkt en mooi!!
Ik ben er dol op om mijn pc op te starten en even bij je te komen kijken, Nicole verkooijen heeft DE naam maar wat jij maakt is fabelachtig mooi!!
Nicole ook hoor, begrijp me goed haha ook een bron van inspiratie!!

Inge zei

(.......) ik val even stil en mijn mond hangt open...wat een GEWELDIG boek heb je gemaakt Ingrid!! Ik kijk mijn ogen uit naar alle details die je erin hebt verwerkt...echt...SUPER MOOI! (gelijk even gekeken waarhet scrapbook atelier is...erg ver weg helaas!)

scrappingann zei

Wat een geweldig idee is dit, een jaarboek, in ieders leven gebeurd er elke maand wel iets.
Is het géén feestje, dan wel de natuur.

Scrappingann

Afke zei

P-R-A-C-H-T-I-G!!!!
en in het echt issie nog veeeeeel mooier!
Het was leuk je weer in de winkel te zien. Je hebt me goed geholpen, vooral met het afrekenen van het lint :-).
Zelf ben ik druk bezig met het brand-boekje.
Groetjes,
Afke

Gwen zei

PRACHTIG !!!!

Scrapcreaties Mirande zei

Wauw, hij is echt gaaf. Ik heb me ook opgegeven voor deze workshop. Ik had die van Karin al vluchtig gezien maar het is veel leuker om die van jouw even rustig op je blog te kunnen bekijken. Ik raak niet uitgekeken en maak al plannetjes hoe ik mijn boek straks ga maken. Geef jij op 5 februari ook de workshop. Tot dan misschien en bedankt voor de voorpret die ik nu al heb, dankzij jouw boek.
Groetjes Mirande

stephanne zei

Holy Moly Ingrid, this is amazing, I have looked through the pages several times now and WOW, so much to look at and enjoy, what a beautiful way to showcase all that you love into one gorgeous craftilicious project!! Such stunning details and great muted colours for the boys!! I love that you have a touch of lace in the photo that you are in, just a wee bit of femininity there!! Wonderful project and great photography too!!
hugs, stephanne

Anoniem zei

WAt een te gek album, helaas moet ik nog wachten tot 12 februari voordat ik hem eindelijk kan gaan maken.
Groeyjes Carine

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!