vrijdag 11 januari 2013

Weekend

Het is vrijdagavond! Ik heb een paar fotootjes voor jullie om het begin van het weekend te vieren :-)
Afgelopen week heb ik bij de Intratuin een aantal onderdelen van het Natuurlijk Yvon servies gekocht en er dit dienblad mee opgemaakt.
Aan de grote beslagkom, waar ik een plant in heb gezet ;-), hangt een leuk label met een heel mooie tekst! Die heb ik maar gewoon laten zitten, is wel goed om af en toe te lezen.
Dit potje heb ik hoofdzakelijk op 1e kerstdag gehaakt, ik liet hem in het vorige bericht al even zien bij de Instagram foto's

Vorige week brak 1 van mijn handdoekhaakjes van het sierplankje af. Eenzelfde haakje konden we niet meer vinden en eigenlijk was ik ook op het plankje uitgekeken. Vandaag zag ik in een kadowinkel dit rekje liggen met 40% korting. Die is van mij! Het engeltje van ijzer riep ook mijn naam ;-) Hubby heeft het rekje meteen opgehangen en nu is het genieten als ik mijn handen afdroog, zucht...
Deze ouderwetse briefkaarten kreeg ik van Ingeborg toegestuurd via de post, zo leuk!

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en tot gauw!


PS. Het is wel wat rustiger op mijn blog wat betreft het showen van kaarten. Dat komt natuurlijk omdat ik ben gestopt met designen voor Whiff of Joy, maar... ik ben niet gestopt met kaarten maken hoor! Het zijn er alleen niet meer zoveel ;-) Ik geniet echt van de ontspanning, van de avondjes bankhangen, tijdschriften lezen en haken! Maar binnenkort kunnen jullie weer wat verwachten. Daarnaast ben ik ook nog steeds bezig met mijn December Daily, een minialbum van onze zomervakantie en ander scrap en Smash* spul. Ik hou jullie op de hoogte! O, en afgelopen week heb ik wat uurtjes gestoken in het maken van babypop kleertjes, ook zo leuk... komt allemaal nog! ;-)

8 comments, which make me happy!:

Sanne zei

Leuke foto's! Kom maar op met nieuwe dingen. Het klinkt allemaal even leuk! Fijn weekend, geniet ervan!

Liefs Sanne

corryskaart zei

Hoi Ingrid
Wat een leuk en vrolijk setje heb je zo bij elkaar gezet en toch ook wel leuk als er iets kapot gaat heb je redenen om wat nieuws te kopen,haha
Fijn weekend en groetjes van corry

Erica ♥ zei

Gelukkig ben je achter de schermen nog lekker
actief en creatief bezig, heerlijk hoor, geniet
er van, en ook van de extra rust die je nu hebt.
Je spulletjes zien er weer vrolijk en gezellig
uit, ook lekker van genieten dus :)

Een gezellig weekend gewenst :)
Lieve grtjsss Erica xox

Miranda Slagboom-de Groot zei

Dat ziet er gezellig uit.
Groetjes Miranda

marion zei

Ziet er allemaal heel mooi uit, ben aagje naar je kaartjes en je hebt zo gelijk, even uitrusten na zoveel creativiteit, geniet van je rust. Knuf, Marion

Colien zei

Gezellig gevuld dienblad! En wat een leuke omgehaakte pot, supers! Kwam pasgeleden ook nog wat oude briefkaarten tegen, leuk om nog es te gebruiken, dacht ik toen. Ook nog wat van die oude luchtpostbrieven, van die lichtblauwe die je in 3-en moest vouwen, ken je ze nog...?
Teveel ideetjes, te weinig tijd....
grtz.COlien

Moon Hulsman zei

oohhhhhhh Ingrid, hoe kom je aan die superleuke koekstempel ?????? Geniet van je relaxmomentjes
Liefs Moon

Jolara zei

gave foto's, genieten....Liefs joyce

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!