maandag 5 april 2010

Happy birthday

Op het inspiratieblog van Cute Stamps and Cards staat een leuke challenge! Claudia heeft een mooie sketch gemaakt, daar is ze heel goed in. En er is ook nog een super prijs te winnen! Maar... vrijdag sluit de inschrijfdatum al, dus ga maar snel aan de slag.
Dit is de kaart die ik heb gemaakt voor de challenge. Ik had het Basic Grey "Kioshi" papier nog niet opgeruimd, dus dat heb ik weer gebruikt ;-)
Deze Nikki stempel heb ik gekocht bij Cute Stamps and Cards en ingekleurd met aquarelpotloden en de brushpen.
Challenges:
- Cute Card Thursday: ovaal/ eivormig

Hebben jullie allemaal een fijn paasweekend gehad? Vandaag was het weer bij ons in ieder geval beter dan gisteren! Tot gauw.
Ingrid xxx

4 comments, which make me happy!:

Anoniem zei

Ohhh...het voorjaar knalt ervan af, vind 'm helemaal geweldig, paars is een van mijn lievelingskleuren.
Leuk dat je met onze scr@pcards challenge blog meedoet, zie je de volgende challnge?
groetjes Margreet

Karin zei

Heel erg mooi. Ik vind de kleurcombi van dat paars en de oranje roosje heel erg leuk.

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt en wat is dit papier mooi heerlijk die voorjaars kleuren.Leuk dat je meedoet met de sketch van cute stamps and cards .
Lfs Agnes

Jeanet van der Lee zei

Wow, ik krijg zelf zin om te gaan shoppen als ik die kaart zie! Heel erg mooi.
Bedankt voor het meedoen aan onze challenge!

groetjes,
Jeanet
Gast Designer
Scr@pCardsChallengeblog

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!