donderdag 5 mei 2011

TPS challenge #18

Even een vlug, vlug berichtje voordat ik weer verder vlieg ;-) De nieuwe TPS challenge is online en deze week hebben we een prachtige sketch van Kellie voor je! Check vooral het challengeblog voor alle ins en outs en prachtige voorbeelden.
Ik heb deze keer gekozen voor een "sentiment only" card. Alle tekststempel sets van TPS zijn leuk vind ik, maar deze maand zijn ze SUPER!
Het dessinpapier is van Webster's Pages, de vlindertjes heb ik daar ook uitgeknipt.
Sketch #3
En hier zie je de sketch, ik heb hem gespiegeld. Had ik eigenlijk beter niet kunnen doen omdat rechts ook de bewerkte rand zit, maargoed... de bloem zit echt vast, die krijg ik niet meer los ;-)
De hoekjes zijn gemaakt met een EK Success pons. Alle randen zijn geinkt met Walnut Stain Distress inkt.
De bloem is met de Retro Flower ponsen gemaakt. Ik heb meerdere gaatjes in het hart geprikt (au!) en daar meeldraden doorheen gestoken. De satijnen roosjes zijn van de Action.

Ok, ik vlieg weer verder... Tot gauw!

5 comments, which make me happy!:

Ern@ zei

Erg mooi. Lekkere frisse voorjaarskleuren. Vind de bloem ook erg mooi! Ik ken de ponsen niet, maar dit ziet er goed uit. is het gewoon papier of extra dun??

Groetjes!

Dora zei

een leuke kaart, die bloem is prachtig gemaakt.

groetjes Dora

m@deliefjuh zei

dat ziet er weer schitterend uit!

Judith zei

Mooi gemaakt, Ingrid. Haast ton-sur-ton met kleuraccenten, super!
groetjes Judith

Fleur zei

Absolutly beautiful card Ingrid
Hugz Fleur xXx

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!