zaterdag 29 oktober 2011

Natuurschoon in roofvogeltuin

Afgelopen zondag zijn we naar de roofvogeltuin "Havikshof" in Klarenbeek geweest en het is daar nu zo mooi! De kleurenpracht was echt overweldigend... We hebben de roofvogels ook kunnen bewonderen, maar een show is alleen op afspraak.
Ik wil hier graag een aantal foto's laten zien van die middag, wel wat veel, maar het zal genieten zijn!








 Dit is echt mijn favoriet! Op dit plekje had ik nog wel een uur kunnen blijven zitten...









 Wat kan de natuur mooi zijn he? Een fijne dag verder :-)

2 comments, which make me happy!:

Patricia zei

Prachtig is het daar he, we zijn er vorig jaar ook geweest. Je hebt hele mooie foto's gemaakt. Groetjes Patricia

Lenie Hempen zei

Je heb weer wat moois laten zien INGRID.
Ik heb echt genoten van je foto's.
Wat zijn ze prachtig.
Heb een hele fijne zondag.


Gr Leny Hempen

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!