woensdag 25 juni 2014

Loving wishes

 Wauw, wat is dat lang geleden, dat ik een kaart maakt met een cute stamp erop! Het is een gezellige kaart met het appelmeisje van Magnolia geworden.
 Ik heb de stempel ook voor het eerst ingekleurd met Distress Markers en niet met Copics. Leuk om te doen!
 Stiksels van de naaimachine en kantjes...
Leuk dat je er was! Tot gauw :-)

7 comments, which make me happy!:

Aartje zei

Prachtig, erg mooi gekleurd ook!
Groeten, aartje

mgoll88 zei

Very sweet cration, looks wonderfull

LG
Michaela

Marianne zei

Ziet er weer prima uit .
Liefs, Marianne

jolanda zei

mooie kaart

Anoniem zei

Wat een mooie en gave dingen maak jij...ik kom snel terug...ik ben je nieuwe volger...:-)
Chapeau!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Sanne zei

Geweldige kaart weer! Love it!

Liefs Sanne

stephanne zei

Hi Ingrid, how are you?? I hope your summer is going by nicely!! This card is adorable!! I love the colors and patterns and this Tilda is one of my favorites, I love the way you've colored her and the embellishments and fabrics are gorgeous!!
hugs, stephanne

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!