donderdag 10 november 2011

Fresh baked cookies {Whiff of Joy/ Sew Sweet}

Hoi! Gezellig dat je langskomt :-)
Het is donderdagavond, en we hebben het 2e Sinterklaas Journaal achter de rug. Mijn jongens zijn helemaal in de ban van dit Sint programma, net als de rest van Nederland volgens mij (ja, ik zelf ook een beetje). Mijn laptop was zelfs bezet, om de website van het Sinterklaas Journaal te bekijken... Maar nu liggen ze lekker op bed en kan ik een nieuw berichtje typen.
Met 1 van de nieuwe Whiff of Joy stempels "Christmas Pastries", heb ik een verjaardagskaart gemaakt. Daar vond ik dit meisje ook heel geschikt voor!
Het dessinpapier is van Basic Grey (Curio). Alle randen zijn geinkt met Walnut Stain en daarna gestikt met de naaimachine. Achter het plaatje een hartvormige doily die ik heb gekregen van mijn vriendin Agnes.
Aan de tag heb ik een cremekleurig kantje en een stukje groen seam binding geknoopt. Ook het craft papier, waar ik al het dessinpapier en het afdrukje mee heb gemat, komt uit de webshop van Sew Sweet. Het is net iets donkerder dan het craft papier van Bazill, en iets dunner, dus goed voor de postzegel besparing! ;-) Daarbij is het veel goedkoper, wat natuurlijk helemaal fijn is!
 Dit zijn de copickleuren die ik heb gebruikt bij het inkleuren van de stempel: huid E11, 21, 01, 000, 0000, R21, 20; haar E29, 27, 25, 23, 21; jurk R24, 22, 21, 20, 00 en daarna W3, 1, 00; schort, klompen en ovenwanten E43, 42, 41, 40, G99, 94, 82, 40; bord en koek E51, 50, 49, 47; achtergrond W5, 3, 1, 00.
 De tag is gemaakt met een Magnolia stans. De tekststempel is van CC Design.
Dit poststempeltje is van Whimsy Stamps (Raindrop Echo Design).

Bedankt voor je bezoek en erg leuk als je een berichtje achter laat, dan weet ik dat je langs bent geweest :-)

13 comments, which make me happy!:

Fleur zei

Hi Ingrid, hope you are well. I love this card with all its yummy detail. I can almost smell them cookies,
HUGZ Fleur xXx

Hanneke zei

Wat een leuke kaart zeg! Die hartvormige doily is erg mooi, mooie kleurtjes ook en die tag die uitschuift is een erg leuke touch. Groetjes, Hanneke

Neline zei

wat prachtig weer, echt helemaal supersszzz!!!
Lief stempeltje, en het papier is ook top;)
groetjes
Neline

Linda zei

Mooie kaart weer Ingrid! Heel erg mooi gedaan. Schattig stempeltje ook. Groetjes, Linda.

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje INGRID.
Echt super lief.


Gr Leny Hempen

Anoniem zei

Wat een schitterende creatie is het weer geworden!! Ik kom bijna dagelijks langs op jou blog (dat weet je al wel)maar eigenlijk heb ik nog nooit een berichtje achter gelaten ;-[
Ingrid dank je wel voor alle inspiratie die ik bij jou op mag doen en voor de gezellige gesprekjes in het scrap atelier.

Groetjes Diana Vos

Annette zei

Wat een prachtig kaartje,bedankt dat je volger bij me bent geworden. Wat heb je dat leuk gedaan met die postzegels zo. Het is ook een heel gaaf plaatje, een lieffie...:-)
xoxo Annette

Katinka zei

Jaaa....gezellig hè die donkere dagen vòòr sinterklaas,vergezeld door het spannende sinterklaasjournaal!

Je kaartje is weer waanzinnig leuk met een hoog vintage gehalte!

Fijn weekend X

Katinka

angeleef zei

Wauw, wat een mooie (drukke) kaart!
Erg leuk die tekststempel in de cirkel, dat 'breekt' het witte gedeelte daar een beetje.
En hele mooie details die je hebt toegevoegd!
Groetjes
** Evi **

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig kaartje Ingrid, hele mooie details en zo schattig!
Groetjes van Jacqueline

scrapcreations-judith zei

Wat een lief kaartje, erg vrolijke kleuren heb je gebruikt.
Groetjes Judith

Riet zei

Schitterende kaart Ingrid,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Chantal zei

Wat een prachtige kaart weer! Het lijkt net of je de koekjes zo kan ruiken :)

Groetjes,
Chantal

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!