woensdag 2 november 2011

Whiff of Joy on Splitcoaststampers!

Goeiemorgen allemaal! Ik heb een nieuwtje voor jullie (nou ja, het is een halve dag oud ;-) ) Whiff of Joy is lid geworden van Splitcoaststampers, dat is een ontmoetingsplek voor stempelliefhebbers. Je kunt daar chatten met andere stempelaars, projecten bekijken in de gallerij, je eigen creaties delen en op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes op stempelgebied. Ze hebben ook een maandelijkse nieuwsbrief met daarin een workshopje en andere nieuwtjes.
Click here to find out more!
Verschillende stempelbedrijven zijn lid van SCS en Whiff of Joy nu dus ook! We hebben een eigen forum waar je met het design team en andere WoJ fans kunt chatten en het laatste WoJ nieuws hoort :-) Er lopen al een paar "threads" (dat zijn "gesprekken"). Daar kun je op reageren of je kunt een nieuw gesprek beginnen. Als je tijd hebt zou het leuk zijn als je eens langskomt om "hoi" te zeggen.

Tot gauw!

1 comments, which make me happy!:

corryskaart zei

hoi ingrid
zoiets lijkt mij hartstikke gaaf maar mijn engels is bar slecht dus jammer voor mij:-))
groetjes van corry

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!