maandag 28 november 2011

Hart hanger- met video!!! {Whiff of Joy}

Lieve blogbezoekers... ik weet dat ik jullie nogal heb verwaarloosd de laatste tijd, maar nu kan ik het weer goed maken! Ik heb een kerst hanger gemaakt en dat ook op VIDEO gezet. Maar over de video zometeen meer... eerst zal ik het resultaat laten zien.
Ik heb deze tutorial ook geplaatst op het Whiff of Joy Tutorial and Inspiration blog.
 De basis is een houten hart van de Xenos. Ik heb ze ook al gepimpt met gehaakt hart erop, die liet ik hier een poosje geleden zien.
 Deze lieve stempel heet "Sweet Christmas", en met haar hartje dat ze op wil hangen vond ik haar perfect voor op mijn harthanger ;-)
Ik heb de volgende copickleuren gebruikt voor het inkleuren: huid E11, 21, 01, 000, 0000, R21, 20, E04; haar E29, 27, 25, 23; jurk E18, 17, 15, 13, 11; schort E43, 42, 41, 40; muts kraag en klompen R59, 37, 35; hulst R59, YG99, 97, 95.
De kleine tekststempels zitten in de Christmas Banner Stampset en de stempel op de bloem is onderdeel van de set "Essential Backgrounds- text style". De parelbrad is ook van Whiff of Joy. Als je wilt ZIEN hoe ik de hanger met daarop de bloem heb gemaakt, dan kun je de video bekijken die ik hieronder heb toegevoegd.
Het was wel moeilijk om een hele middag werk in een filmpje van 10 minuten te stoppen (maximum bij YouTube), maar het is gelukt! Helemaal zelf gedaan met een klein beetje hulp van manlief ;-) Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Heel erg bedankt voor je bezoek en voor het lange wachten op een nieuw bericht ;-)
Tot gauw (echt waar!)

24 comments, which make me happy!:

Shirley zei

Woooow Ingrid, wat een mooi bewerkt hart! De videotutorial is ook erg duidelijk te volgen!
Groetjes, Shirley

Made by Janet zei

Wauwww...daar willen wij wel op wachten hoor !!!
En het is een supervideo geworden...
Ik ben er ook eens mee aan het stoeien geweest maar tot nu toe durf ik het nog niet te vertonen hihihi..

Ben benieuwd naar je volgende video !!

Groetjes Janet

Bea zei

Leuk hoor Ingrid, de video is ook mooi duidelijk!
Gr. Bea.

Patricia zei

Hoi Ingrid.
Je hart is echt prachtig. Ik heb hem zien liggen bij de Xenos en heb hem uiteindelijk toch laten liggen...nu heb ik spijt...!
Ik vind de jouwe echt zoo mooi geworden. Ik ga staks even je filmpje bekijken. Ben benieuwd. Groetjes Patricia

Christina zei

Dat ziet er weer super uit Ingrid!
Groeten Kristel

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Prachtig,heel mooi gemaakt.
lfs Ag

Yvonne Neefjes zei

Schitterende hanger. Echt heel mooi gedaan. Vooral de bloem vind ik prachtig en de stempel is een schatje. Groetjes, Yvonne

Neline zei

Schitterend!!! Prachtig gemaakt.
De bloem vind ik super en de video is heel duidelijk.
groetjes
Neline

Anneke zei

Dat ziet er werkelijk prachtig uit Ingrid! Bedankt voor de leuke tutorial :)
Groetjes Anneke

corryskaart zei

hoi ingrid
het is een prachtig hart geworden en erg leuk om naar je filmpje te kijken!!
gr corry

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, een prachtig hart heb je gemaakt en wat super leuk om te zien hoe het tot stand is gekomen! Moet je zeker vaker doen, erg leuk om je aan het werk te zien! XXX Marianne

Riet zei

Wowwww Ingrid,wat heb je dit schitterend gemaakt.
Zo lief dat meisje,mooi ingekleurd.
Geweldig papier en details.

Liefs Riet.

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi hartje INGRID.
Echt super lief.
En wat een mooi duidelijk filmpje.


Gr Leny Hempen

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Hoi Ingrid,

Wat een super leuk/lief hart is het geworden.
Het youtube is hartstikke leuk en heel duidelijk. Het is een hele leuke aanwinst.

Groetjes Ingrid

Liberta zei

Hai Ingrid wat heb je dit hart mooi gemaakt. Ook heel knap hoe je je filmpje gemaakt hebt.

Liefs,Lieb

Kim zei

Die hanger is prachtig en wat heb je dat leuk gedaan met dat filmpje. Heel duidelijk uitgelegd.

Groetjes Kim

Katootje55 zei

Via via heb ik jouw blog ontdekt. Wat maak jij mooie dingen! Dit hart is super... Héél erg duidelijk uitgelegd zo met dit filmpje.

Groetjes, Toos

Linda zei

Supermooi hart Ingrid! Ik ga straks even je video bekijken. Het is weer prachtig gemaakt met zoveel mooie details en het lieve stempeltje zo mooi ingekleurd. De bloem is gaaf zeg maar die zie ik straks vast voorbij komen in je filmpje. Groetjes, Linda.

akkina van steen zei

LEUK GEMAAKT HOOR JA HET WOORD ZEGT HET ZELF KNAP HOOR
GROETJES AKKINA

Unknown zei

Hoi Ingrid, ik kwam via Annika (mijn zus) op je blog terecht. Wat een leuke instructie video heb jij gemaakt zeg, echt super. Ben een beetje gaan rondneuzen maar jij maakt geweldig leuke dingen. Ben meteen volger geworden. Ik heb trouwens een leuke candy op mijn blog die loopt tot 5 december, misschien vind je het leuk om mee te doen. Groetjes, Frea

Chantal zei

Wat ontzettend gaaf! Leuk ook dat je er een filmpje bij hebt opgenomen, je kan toch altijd weer erg veel van elkaar leren!

groetjes,
Chantal

MD zei

********** Il est superbe
bravo **

stephanne zei

This is soooo beautiful ingrid!!! I adore your use of embellishments and the textures and colours are so rich and enchanting!!! Beautiful image as well!!! A christmas gift to cherish!!!
I hope all is good with you sweetheart!!
hugs, stephanne

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige kersthanger heb gemaakt Ingrid, prachtige kleuren en details, erg leuk!
Groetjes van Jacuqeline

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!