dinsdag 1 november 2011

A little sugar... {Whiff of Joy}

Goeiemorgen! Het is 1 november en dat betekent dat vandaag de nieuwe stempels van Whiff of Joy verkrijgbaar zijn. Gisteren had Katharina problemen met de website, die was uit de lucht vanwege problemen met de server provider... :-( Nu is het opgelost en kunen jullie je storten op de enorme berg nieuwe stempels. En het is echt een berg hoor, want ook de winterkit stempels zijn nu los verkrijgbaar.
Hieronder ook weer een nieuwe Henry Mouse: "Dancing with gingerbread man".
 Het dessinpapier komt uit een 8x8" papierblok van Graphic45. Het vintage plaatje rechtboven vond ik er leuk bij passen, een moeder die samen met kinderen beslag aan het maken is... om speculaaspopjes te bakken natuurlijk! ;-)
 Henry is ingekleurd met copics. Henry E47, 44, 43, 42, 41, 40, R20, E04; trui en muts B99, 97, 95, 93, 91, R29, 27, 24, 22; gingerbread man en grond E39, 37, 35, 33, 30; achtergrond W5, 3, 1.
Na het inkleuren heb ik de randen van het papier bestempeld, deze keer met Eline's Winterhuis stempels.
Op de tag, die achter het afdrukje schuift, heb ik een tekst gestempeld die in de winterkit van Whiff of Joy zit. De stempels uit deze kit zijn vanaf vandaag ook allemaal los te koop en bij elke stempel zit een tekst.
 Ik heb bijpassende "speculaas hartjes" gemaakt, gestanst uit chipboard met een laagje cardstock daarop, met mijn Tim Holtz harten stans. Daarna heb ik ze versierd met een crème kleurige perlen pen, net als de gingerbread man op het plaatje. Ziet er yummie uit he?
Leuk dat je langskwam en ontzettend bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Ik heb niet altijd de tijd om een bezoekje terug te brengen, maar elk bericht wordt erg gewaardeerd! :-)

14 comments, which make me happy!:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Ook dit is een schatje

lfs ag

chrilvian zei

nou meid dat is weer helemaal top
die harten zijn leuk opgepimpt

Unknown zei

Wat een superleuk kaartje! Vooral de versiering met de perlen pen vind ik geniaal!

gr. Renata

Anneke zei

Oooh Ingrid, dit is echt prachtig!! Enne die koekjes zien er verukkelijk uit :) Ga ik onthouden!! Groetjes Anneke

Katinka zei

Wauw! Tis weer een prachtige kaart, erg leuk bij elkaar gecombineerd!

X
Katinka

corryskaart zei

hoi ingrid
diet ziet er echt heel mooi uit en erg leuk zijn de stempels
groetjes van corry

Mariken zei

Wat een mooi kaartje, Ingrid...en de stempel is prachtig!
Gr-x-jes Mariken.

Louise zei

Hi Ing :)
WOW! This is such a lush card! Love the traditional colours and your beyond gorgeous colouring :) The gingerbreads are so cute and just the perfect embellies :)

Hugs

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig kaartje INGRID.
Echt super leuk.


Gr Leny Hempen

Sanne zei

Oeh, hij is enig! Leuk papier hè? Ik heb ook zo'n papierblok gekocht. Van de week plaats ik het eerste kaartje wat ik ermee gemaakt heb. Ik vind het hartje erg leuk bedacht! Leuk, die perlen pen! Geeft inderdaad een smakelijk effect. Ik wil het er vanaf peuteren en opsmikkelen!

Liefs Sanne

Riet zei

Schitterende kaart Ingrid,super die stempel.
Mooi papier en details.

Liefs Riet.

Michelle zei

Oh, how much do I LOVE this?!? Those iced hearts look good enough to eat, this is just so adorable -- what a fabulous holiday card!!

Kathy zei

Gorgeous, gorgeous, gorgeous!!! Your details are always stunning and your coloring is always brilliant!!! I hope all is well with you!
:)Kathy

Annette zei

Wat leuk die stempels zo en die perlen pen wat een idee. Ik krijg nu al honger!!
MMMM lijkt me heerlijk.
xoxo Annette

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!