zaterdag 19 november 2011

Let Heaven and Nature Sing

Hoi hoi! Het is een beetje rustig hier op mijn blog, he? Ja, ik weet het. Ik ben bezig met een minialbum en dat kan ik natuurlijk pas laten zien als het af is... Maar gisteravond wilde ik tussendoor weer even een kerstkaartje maken :-) Nou ja, even... ik doe er altijd best lang over hoor! Maar ik heb hem gisteravond afgemaakt.
 Deze stempel van Whiff of Joy is er 1 uit de kerstserie van vorig jaar, zo leuk die vogeltjes! Ik had ook nog een bijpassende tekststempel van JustRite, die zie je rechts achter. Vond de tekst "Let heaven and nature sing" zo goed passen bij het vogelkoortje ;-)
Het dessinpapier komt uit een paperpad van Maja Design.
Het triootje is ingekleurd met copics. Deze kleuren heb ik gebruikt: vogel links W7, R59, 37, 35, 32, W7, 5, 3, E04, Y28, E41; vogel midden E47, 44, 43, 42, 41, 40, 04, YR24, 20; vogel rechts W8, 7, 5, 3, 1, 00, Y28, E41, 04; tak E29, 25, 23, 21; lampjes Y28, YR24, 20 en glitterpen Wink of Stella "gold" (je ziet het op de foto helaas niet zo goed); achtergrond W5, 3, 1, 00.
 Deze bloem heb ik gemaakt met inpakpapier dat ik heb bestempeld met een achtergrond stempel van Whiff of Joy. De brad is ook van WoJ. De swirl achter de bloemen is van Sizzix (corners, flourish #2).
 Aan de tag zit een bandje waar muzieknootjes op staan (Marianne Design).
De tag is gemaakt met een stans van WoJ, daar zit zo'n schattig klein mini tagje bij ;-) De tekst komt uit de winterkit.
Tot zover voor vandaag. Hoop er snel weer te zijn hoor! Tot gauw :-)

25 comments, which make me happy!:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Schattig kaartje,vanavond ben ik een kerstkadootje aan het haken maarvan morgen ga ik hard aan de slag met mijn kerst kaartjes ,ik wil er nog veel maken maar weet niet of hetlukt.

Lfs Ag

Patricia zei

Hoi Ingrid, het is inderdaad rustig op je blog. Een miniboekje maken vergt ook wel wat meer tijd he. Ik ben er ook met een bezig. Ik vind je kaartje erg mooi. De combi van het papier met de rest is helemaal goed. Groetjes Patricia

Welkom bij Happy Stamper zei

wat een geweldige kaart zeg, hij is super hoor

lieve groetjes

Sara H zei

Oh this is just so cute!!! the birds are adorable and beauutifuly coloured! Love the tags and the cute paper flower =)
Hugs,
sara

Mariken zei

Wat heb je een schattig kerstkaartje gemaakt, ik vind het ontzettend leuk!
Gr-jes Mariken.

Hanneke zei

Wat een leuke kaart! Die zingende vogeltjes zien er erg gezellig uit en die tekst past er inderdaad goed bij. Ik ben erg benieuwd naar je mini-album. Groetjes, Hanneke

Debbie Dolphin zei

gorgeous Ingrid. Such perfection xxx
Hugs
Debbie xxxx

Anoniem zei

Wat een geweldig mooi kerstkaartje heb je gemaakt Ingrid.
Echt schitterend Heel mooi papier en die tag met die mini er bij vind ik super gaaf.

groetjes Jannie

Made by Janet zei

oooooh ik ben d`r weer helemaal verliefd op !!
Wat een pracht kaart weer !!!
En je bloemen...geweldig !!!

Groetjes Janet

Linda zei

Oooooh, Echt een supermooi kaartje Ingrid! Zoveel leuke details en dan dat minitagje...........Cute!!!! De bloem is mooi gemaakt zeg. Helemaal toppie weer. Fijn weekend! Groetjes, Linda.

Chantal zei

Prachtig weer, zoals altijd! Ik kan me voorstellen dat daar flink wat tijd in gaat zitten maar dat is het dubbel en dwars waard :)

Groetjes,
Chantal

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig kaartje Ingrid.
Echt super lief en mooi gemaakt.
Heb verder een fijne zondag.


Gr Leny Hempen

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ingrid,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

corryskaart zei

hoi ingrid
zal je zeggen dat ik zit te kwijlen bij deze stempelafdruk wat is die schattig!!
en wat heb je er een supergave kerstkaart van gemaakt,heel erg leuk en mooi!
gr corry

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Ingrid,
Wat een geweldig kaartje heb je gemaakt. Het ziet er super uit.
Ben wel benieuwd naar je mini album hoor. Hopelijk laat je die ons binnenkort ook nog zien.
Groetjes Mirande

stephanne zei

It's beginning to look a lot like Christmas over here Ingrid, your creations are magical!!! I love catching up with your work, always such great details and fabulous designs, your layering skills are amazing and I love the earthy elements you include in your work!! This card is adorable, great colouring and I love the contrast of white against the reds!! And the charm, too cute!!
I hope you have a wonderful week!!
hugs, stephanne

Berlinde zei

Schitterend kaartje Ingrid en wat een lief stempeltje!!
Groetjes, Berlinde

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super lief en prachtig kaartje Ingrid. Veel succes met je mini-album, ik ben heel benieuwd.
Groetjes van Jacqueline

marion zei

Wauw wat is die supergaaf ! Liefs, Marion

Hobby Musician Keyboard zei

Dear Ingrid, I Just arrived at you blog. I love your art and creative mind! I'll be watching this blog closely, thank you for giving us so much of your time and mind. You make so wonderful and lovely works!
Many warm Hugs from Marina from Germany
I invited you gently to visit my creative Website: Bettyscardsandpaperdesign.com

SellWoWAccount zei

Having those cards, one will surely feel the spirit of Christmas! The colors and the images used, they are wonderful!

Sell WoW Account

martina's kaartjes zei

wat een prachtige kaart ! superzzzz gemaakt ! helemaal toppie. Zoveel mooie details, echt wel knap gedaan
grtjs, martina
x

Kim zei

Super mooi deze kerstkaart. Echt prachtig gemaakt.

Groetjes Kim

Ern@ zei

super, echt prachtig, een heerlijk kerst tafereeltje!

groetjes Erna

Gerrittina zei

Supermooie kaartjes maak je. Ik ga je volgen hoor.

Gr. Gerrittina

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!