vrijdag 11 september 2015

Een roos voor een verjaardag

Het was een kaartjesweek, 3 verjaardagen. Vandaag laat ik er 1 zien (ik hou de spanning erin ;-)).
Deze romantische kaart maakte ik met behulp van embellishments van Maggie Holmes. Je weet wel, zo'n doosje dat vol zit met kaartjes, fotoframes, tickets en andere ephemera. Ephemera (spreek uit: ùfèmora) zijn aandenkens die een normaal mens niet bewaard (toeganskaartjes, bonnetjes, servetwikkels, kledingkaartjes...), maar waar een scrapper mogelijkheden in ziet, en waar de fabrikanten dus zelfs nepversies van maken!
 De tekst heb ik getypt op een oude typmachine.
De resin roosjes zijn van Scrap-unlimited (Scrap & Co in Klarenbeek).
Leuk dat je langskwam, tot gauw!

4 comments, which make me happy!:

Anoniem zei

Leuk gemaakt...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

debora zei

supermooiiiiii!!!!!!

Colien zei

Wat mooi, je blijft kijken: er is zoveel op te zien!
grtz.Colien

marmarel zei

Wat een bijzonder mooie kaart!
Groetjes, Marijke

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!