donderdag 17 september 2015

W.I.P. en nieuwe projecten

Deze zomer heb ik een paar W.I.P.'s (work in progress) afgerond. Dat is een reden om weer iets nieuws te beginnen! Maar niet alles is afgerond, zoals dit boodschappentasje, dat ligt er nog. Vergt ook nog ff wat tijd.
 By Claire nr.1 kleurtjes uitgezocht voor een nieuw projectje, een doily, maar nog niet aan begonnen.
 Een granny die ik op vakantie haakte, ik heb er nog veel meer en ze moeten samen een kussen worden. Ook nog een W.I.P. dus.
 En omdat ik moet wachten op nieuwe bollen voor mijn byClaire nr.2 sjaal, begin ik maar aan een nieuwe ;-) Een luchtige deze keer, uit het eerste boek van Haken en kleur.
 Kleurt mooi bij de rozen van de markt.
Fijn weekend!

2 comments, which make me happy!:

Unknown zei

Wauw wat een activiteit weer en wat een leuke haaksels
Groetjes

marmarel zei

Mooie projecten ben je mee bezig. Ik word bij voorbaat blij van die gele omslagdoek! By Claire nr. 2 is het nieuwe garen toch? Ik vind het heel mooi, maar wel prijzig. Ik ga vast een keer overstag. ;-)
Groetjes, Marijke

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!