dinsdag 8 september 2015

Zigzag kussen nr. 2 (en eerst een heleboel vakantiekiekjes)

Nou, de vakantie is al ruimschoots voorbij en de jongens zijn al aan hun 3e schoolweek begonnen, maar nu heb ik pas tijd (of puf...) om wat vakantiefoto's te showen. Maar zo is het eigenlijk extra leuk, kan ik ook weer even terug dromen :-)
 Genoeg haakwerkjes bij me!
Deze vakantie heel veel water- en cantaloupe meloen en perzikken gegeten, yum.
De heenreis hebben we rustig aan gedaan, in 3 dagen naar de DrĂ´me in Frankrijk gereden. 


 De rivier was heel ondiep dit jaar en vooral de eerste week was het super heet, dus stoeltje in het water en pootje baden, heerlijk!
Ik vond 1 en toen 2 stenen in de vorm van een hart, en toen werd het zomaar een verzameling.


De natuur is hier prachtig, ruig en heel bergachtig. 
 Een 75 meter hoge waterval,  wat was dat water koud! 


 Vuurtje stoken voor een back-to-nature bbq.

 Hier kregen we een Blue Lagoon gevoel.
Op vakantie heb ik een aantal haakprojecten kunnen afronden, de eerste zal ik meteen maar showen: het 2e zigzag kussen is klaar! De eerste liet ik hier zien, in april van dit jaar.
 Nu heeft Ruben ook een zelfgemaakt kussen op zijn bed liggen, helemaal in de kleuren van zijn nieuwe kamer, blij :-)
 Sluiting van (oude) knopen.

Heerlijk om iets van mijn todo lijstje af te kunnen strepen, een W.I.P. (work in progress) minder!
Binnenkort meer foto's, tot later!

5 comments, which make me happy!:

debora zei

wat 1mooie fotoreportage!!!!!
wat zijn je kerels al verandert in de periode dat ik je stille volger ben,knappe jongens!
en je kei-verzameling is superrr,je hoeft ze niet eens te kopen!zelf gevonden ,waw!!
groeten uit belgie debora

Colien zei

Dat ziet er gezellig en ondernemend uit! Je hartjes-stenen collectie is tof en je kussen te gek!
grtz.Colien

Vera de Gries zei

Wat een fijne vakantiekiekjes! En het kussen vind ik erg gaaf geworden!

Aartje zei

Wat een leuke foto's. De hartjes stenen zijn super. Wat een gaaf kussen heb je gehaakt.
En wat ontzettend leuk dat onze jongens samen in de klas zitten en het zo goed met elkaar kunnen vinden.
Groeten, Aartje

marmarel zei

Wat een mooie fotoreportage! Dat ziet eruit als een heerlijke vakantie. Zo leuk, die stenenverzameling.
Je kussen vind ik geweldig en die knopen zijn een origineel idee. Leuk idee voor mijn dochter voor sinterklaas in de kleuren van haar nieuwe kamer. Dan heb ik er nog even tijd voor. ;-)
Groetjes, Marijke

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!